Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Friday, April 12, 2013

SIAPA NAK TENGOK VIDEO MUSTAFA ALI INI ACTION SECARA FULL? PAS AKAN KAJI VIDEO SEKS.... DOA PAKATAN RAKYAT SEMAKIN DIMAKBULKAN..

anwar kata kat stoppa : KITA SERUPAAA...... KITA SERUPAAAAAA
Aku tak nak la siar kat blog aku, tapi korang boleh tengok Mustapha Ali secara jelas KAT SINI
 

  
MAHUKAH ANDA MENGUNDI CALON CALON PAKATAN PEMBANGKANG UNTUK MEMERINTAH NEGARA INI....?
 




Sejak akhir akhir ini, banyak video lucah melibatkan tokoh pembangkang telah terbongkar. Dalam isu ini, aku tak melihat ianya dirakam oleh orang UMNO sebaliknya ianya adalah rancangan puak PR sendiri yang sedang bertelagah sesama sendiri.

Semua orang tahu, walaupun parti pembangkang dikatakan bergabung didalam satu gabungan yang dinamakan Pakatan Rakyat, tetapi rakyat tahu mereka sebenarnya sememangnya tidak benar benar bersatu. Setiap parti politik ini mempunyai idealogi yang berbeza. PAS dengan hikayat hudud dan mahukan Hj hadi menjadi PM. DAP pula memperjuangan konsep Malaysian Malaysia dan mahu hak orang melayu dan agama islam dihapuskan. Manakala PKR pula mahu berkuasa dengan cara liberal dan mengangkat pakcik Anwar sebagai PM.

Dengan tiga idealogi yang berbeza, bagaimana mereka mahu bersatu didalam satu gabungan? Oleh kerana itulah walaupun secara luaran tidak kelihatan riak riak pergaduhan, tetapi diperingkat dalaman, pertengkaran panas memang sedang berlangsung. Setiap pemimpin didalam PR sudahpun mengerahkan pengikut pengikut setia mereka untuk melakukan sabotaj kepada pesaing masing masing. Kerana itulah satu persatu video lucah melibatkan pemimpin PR mula diedarkan.

Video pertama melibatkan pakcik Anwar dengan Chinadoll. Dan kemudian pakcik Anwar dengan seorang budak lelaki. Dan sekarang muncul pula Mustaffa Ali, Setiausaha Agung PAS. Mungkin selepas ini akan muncul pula video melibat pemimpin DAP pula. Sama samalah kita tunggu... 

 

6 comments:

  1. Kesian Wak kerana memilih utk bersama puak2 penyebar video lucah seMalaysia...demi mengembirakan pemimpin UMNOporno/BN Wak sanggup mempergunakan ayat al Quran dlm blog, tp bersama2 memalukan & memfitnah org islam, mencemarkan maruah org islam...adakah Wak akan berbangga & gembira ketika menghadap ALLAH MAHA PENCIPTA lagiMAHA MENGATAHUI dgn apa yg Wak perjuangkan di blog ini...krn habuan dunia, wak sanggup menggadai maruah diri & islam....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sila berfikiran terbuka... apakah mustaffa ali maksum? kalau ya, maka mungkin anda dah menganut syiah.

      Delete
  2. Wak, you memalukan kaum Melayu yg beragama Islam. Really, i dont expect you to be in this situation. You are disgrace

    ReplyDelete
    Replies
    1. ini ucapan daripada haji hadi (2009)... kalau tak setuju, pergi tanya sendiri hj hadi atau berhenti dari menjadi manusia :-

      Saya ingin menarik perhatian, dalam pilihan raya kecil di Permatang Pasir sebagai contoh, Umno dan Barisan Nasional mengatakan kita tidak boleh menyebut keaiban seseorang, sedangkan pilihan raya adalah suatu amanah yang besar untuk rakyat memilih pemimpin.



      Di mana dalam amanah memilih pemimpin kita wajib mendedah peribadi orang yang hendak dipilih itu, adakah ia seorang yang benar-benar adil, tidak fasik dan tidak melakukan perkara-perkara yang boleh menjatuhkan maruah.

      Itu satu tanggungjawab agama yang tidak termasuk dalam perkara yang membatalkan pahala puasa. Ini jelas diperkatakan oleh ulama-ulama dalam kitab mereka, khususnya dalam perkara yang seperti ini.

      Bahkan, dalam perkara saksi di mahkamah, saksi dalam perkahwinan pun kita kena dedahkan peribadi seseorang. Inikan pula untuk memilih wakil rakyat dalam satu kawasan yang mewakili rakyat untuk membuat dasar dalam Dewan Undangan Negeri (Dun).

      Maka, ia perlu ditelitikan dalam perkara maruah dan peribadi pemimpin ini.

      Delete
  3. Kalau tengok betul2 memang nampak betapa lemah nya fitnah ni. Pemfitnah ni gunakan bilik yg sama selepas mustafa Ali check out menggunakan lelaki lain yg mukanya samar2 & kenapa bilik gelap? Hello? manade jantan yg upah pelacur & tutup lampu masa projek. Insya Allah, adalah balasan utk org yg bersekongkol buat fitnah jahanam ni.

    ReplyDelete
  4. Kalau manusia boleh buat cerita TRANSFORMERS,
    Jelas nampak WUJUD & REAL,
    Inikan pulak video murahan macam ni..
    Kah kah kaaaaaaaaaaaaaaaaaahh!!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...