Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Thursday, April 11, 2013

PARASIT PAS SEBARKAN VIDEO TERLARANG MUSTAFA ALI KINI DI PASARAN...



PARASIT PAS Cuba Bunuh Setiausaha Agung Mereka Sendiri Dengan VCD Lucah

OK
VCD lucah melibatkan Setiausaha Agung PAS, Mustafa Ali bersama-sama seorang wanita bukan warganegara, bukannya cerita baru. Dah lama sangat dah tetapi kurang popular berbanding klip video seks sejenis membabitkan Anwar Ibrahim. Malah amat kurang popular berbanding klip video gambar kemaluan wanita dan kemaluan lelaki membabitkan seorang Ahli Dewan Undangan PAS Kelantan.

Sumber memberitahu, PARASIT PAS telah mula mengedarkan VCD lucah yang dikatakan membabitkan Mustafa Ali dikesan di Kampung Alor Lintang, Kampung Raja, Besut, Terengganu. Bagaimanapun, pengedar telah ditangkap oleh pihak berkuasa dan apabila pemeriksaan dilakukan, pada lelaki berkenaan terdapat 16 sampul surat yang mengandungi sekeping VCD lucah setiap satu. 

Video berdurasi 11 minit 25 saat itu, memang jelas telah dilakukan secara cermat untuk memusnahkan Mustafa Ali. 

Wajah Wanita Dalam Video Mustapa?!

Kaum PARASIT PAS sebenarnya terlibat secara langsung apabila dari awal lagi mereka telah menyatakan kebencian terhadap Mustafa Ali dan enggan membaiahnya sebagai pemimpin. Mustafa Ali seringkali disifatkan sebagai ‘TERKENANG-KENANGKAN ZAMAN PERPADUAN UMNO-PAS’ di mana dia telah dilantik sebagai salah seorang anggota kabinet.

Apabila timbul isu KERAJAAN PERPADUAN, Mustafa Ali merupakan antara pemimpin tertinggi PAS yang menjadi sasaran kebencian selain Hadi Awang. Beberapa pemimpin PAS yang pro-Anwar Ibrahim dan DAP terang-terangan menyatakan tentangan mereka dan tidak merelakan PAS terbabit dalam KERAJAAN PERPADUAN dengan UMNO. 

Sedangkan usul KERAJAAN PERPADUAN dibuat oleh Presiden parti sendiri!

Antara yang paling lantang menentang adalah Mursyidul Am PAS, Nik Abdul Aziz yang kembali melalut dan memutarbelitkan cerita sebenar mengapa PAS dikeluarkan dari Barisan Nasional pada awal 1970-an lalu.
Pemilihan kepimpinan pusat PAS akhirnya menyaksikan Nasharuddin Mat Isa, seorang lagi pemimpin PAS yang dikaitkan dengan KERAJAAN PERPADUAN hilang jawatan sebagai Timbalan Presiden PAS, sebaliknya yang berjaya merampas jawatan tersebut adalah Mat Sabu, pemimpin PAS yang penuh dengan masalah moral dan kelulusan akademik yang amat rendah walaupun tidak serendah Mahfuz Omar.

Kejadian yang berlaku di Terengganu itu sebenarnya merupakan salah satu daripada strategi PARASIT PAS untuk memastikan golongan tradisional seperti Mustafa Ali, dinyahkan daripada hierarki kepimpinan PAS.
Menariknya, PARASIT PAS cuba menjadikan UMNO sebagai mangsa mereka. Dengan mengambil contoh tuduhan yang dilemparkan oleh Anwar Ibrahim apabila klip-klip video intimasinya terdedah, PARASIT PAS cuba mengulangi kaedah terbabit. Mereka menyangkakan, mereka akan lepas bebas apabila VCD-VCD tersebut diedarkan terutama di kawasan yang dijangka boleh dimenangi oleh PAS. 

PARASIT PAS telah berjaya memerangkap Mustafa Ali dengan umpan wanita. PARASIT PAS cuba pula memerangkap UMNO dengan tuduhan kononnya rakaman tersebut dibuat oleh UMNO dan VCD-VCD itu pula diedarkan oleh UMNO.

Hal yang sama membabitkan ADUN Tanjung Dawai, Hamdan Che Khalib. Video senggamanya bersama wanita penghibur di sebuah negara jiran telah dijadikan sebagai senjata untuk menutup mulutnya oleh puak-puak PARASIT di Kedah.

Siapa lagi pemimpin-pemimpin PAS yang akan dibunuh oleh PARASIT-PARASIT dalam PAS dengan menggunakan video lucah sepanjang PRU13 ini? Yang pasti, beberapa nama pemimpin PAS sudah pun diperkatakan dan mereka dikaitkan dengan ZINA serta BERHIBUR SAKAN DENGAN WANITA PENGHIBUR!!!


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...