Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Friday, April 12, 2013

PEMIMPIN PAS KATA FITNAH JAHAT UMNO TANPA BUKTI... AKAR UMBI AHLI PAS MUNGKIN MUSTAPHA ALI DALAM VIDEO

PARTI ISLAM SEMALAYSIA PUTIH BERSIH SEPERTI SELUAR DALAM!!!




APA pun orang nak cakap pasal video seks terbaru membabitkan seorang pemimpin PAS ni, satu yang pasti, UMNO tidak terlibat.  Ini bukan style UMNO untuk menang pilihanraya sebab UMNO tak tahu pergerakan pemimpin PAS berkenaan pun.  Yang tahu hanyalah orang-orang berkaitan dengan dia.

Lama dah pemimpin berkenaan berjuang dalam PAS, dah bertanding berapa pilihanraya pun malah pernah jadi Exco Kanan negeri Terengganu, kenapa pula sekarang baru UMNO nak jatuhkan dia dengan cara ini?

Tak masuk akal dan tak logik langsung.

Setiausaha Agung PAS, Dato' Mustafa Ali hari ini mengumumkan perletakan jawatan beliau berkuatkuasa serta merta.
Tindakan ini dilakukan beliau ekoran penyebaran meluas video seks beliau dengan seorang mak janda tokei tudung di salah sebuah hotel di ibu kota.
"Saya akui yang saya merupakan pelaku dalam klip video tersebut dan kejadian tersebut berlaku 2 tahun yang lepas dan saya ingin tegaskan, perlakuan saya tidak menggambarkan perjuangan PAS kerana ia adalah kesilapan peribadi saya".
Menjawab soalan wartawan, adakah kejadian ini didalangi pihak tertentu yang mahu menjatuhkan beliau, Mustafa menegaskan yang beliau tidak suka membuat tuduhan dan jika terbukti ada dalang disebalik kejadian ini, beliau akan menyerahkan perkara itu kepada pihak berkuasa.

Ahli PAS Umum Keluar Parti Dan Sertai UMNO Kerana Video Mustafa Ali

 

Dalam siri ceramah Ybhg. Zulkifli Nordin dan Saudara Zaid Mat Arip Mursyidul Am TIBAI di Pasir Salak semalam yang dihadiri kira-kira 6000 orang ahli PAS kawasan Pasir Salam telah umum keluar parti dan menyertai UMNO.

Penyerahan borang ahli UMNO telah disempurnakan oleh mantan Ahli Parlimen Pasir Salak merangkap Ketua UMNO Bahagian Pasir Salak Ybhg Dato Tajuddin Rahman dan AJK UMNO bahagian yang lain.

Majlis dimulakan dengan solat Maghrib berjemaah, solat hajat dan solat Isyak beramai-ramai di perkarangan kediaman Ybhg. Dato Tajuddin Rahman 
Pengumuman keluar parti oleh ahli PAS ini berikutan sudah tidak percaya lagi dengan perjuangan PAS yang semakin lama semakin retorik. PAS juga dilihat hanya pandai bercakap tetapi gagal menjalankan tanggungjawab mereka sebagai pemimpin berimej Islam.
Dengan tersebarnya video adegan seks melibatkan Setiausaha Agung PAS Mustafa Ali menguatkan lagi semangat ahli PAS tersebut untuk keluar parti dan menyertai UMNO satu-satu parti tunjang kepada orang Melayu.

Terpaksa berdiri diluar kerana ruang khemah penuh.


Khusyuk mendengar ceramah oleh Mursyidul AM TIBAI

PRU13 adalah waktu terbaik untuk kuburkan parti PAS dan PKR yang retorik. Kononya merekalah parti perjuangkan orang Islam, akhirnya Allah tunjuk segala-galanya kepada kita.



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...