Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Thursday, April 11, 2013

VIDEO PENUH SKANDAL MUSTAFFA ALI ... NAPE TAK SAMAN .. nik aziz akan buat sembahyang untuk ampunkan tappa ni..





Dua minggu lepas, bekas Timbalan Ketua Keselamatan PAS, Shaidi mempersoalkan keputusan Nik Aziz untuk terus mencalunkan Dr Saiful sebagai ADUN Selinsing.

Shabri mencabar Saiful dan pasangannya membuat juain DNA untuk dibanding dengan DNA anak kedua bongsu pasangnnyanya. Sehingga kini sebelah sana terus mendiamkan diri tidak menafikan malah menjawab atau saman.



Nik Aziz pun mati-mati mempertahankan Anwar Ibrahim yang terlibat dengan China Doll dalam video yang boleh disahkan oleh Dato Eskay dan polis serta pelbagai bukti tersedia.

Malah dia mengugut sesiapa yang menuduh Anwar Ibrahim dengan hukuman tuhan kerana fitnah (walupun berbukti dan saksi). Haji Hadi pula kata video bukan bukti. DIa hanya besi tak boleh jadi saksi. Tapi video boleh jadi bukti.
 
Tengahhari tadi, kita didedahkan dengan video seks melibatkan Setiausaha Agong PAS, orang kuat Cikgu Hadi dan ahli faction ulamak, Cikgu Pa di Kedahan69ers SINI 

Kami ada pula lagi gambar-gambar lain:





Lagi banyak gambar!!! Adakah Hadi nafi video besi juga

 

Apa sekali helah yang mahu diguna, gambar-gambar di atas pasti menunjukkan ianya Cikgu Pa. Sama dengan orang di bawah:

19 comments:

  1. mcm nak main gusti pulak gambar no 1

    ReplyDelete
  2. Apa nak jd dgn pas skrg ni

    ReplyDelete
  3. PAS dah jadi parti ajaran seks...haduyai....

    ReplyDelete
  4. Iyolah macam ahli gusti India Tiger Singh

    ReplyDelete
  5. hancusssss...ni la ustajah abby duk julang2 puok2 PAS

    ReplyDelete
  6. salah sekor musang berbulu ayam (gila seks!) Yg lain2 tu: anwar al-jubburi, mat sabun, badrul amin.
    Watak pertama tu dah sampai taraf "dajjal". Musang berbulu ayam (perosak perpaduan ummah): nik ajis n hadi yg berterangan x perlu ada didunia!

    Cuma ayam bodo aje yg termakan permainan musang2 nie.

    ReplyDelete
  7. saya orang umno dan sentiasa undi umno, tapi saya dah meluat dengan cerita begini, x habis2 dgn cerita seks, tahukah kita cerita2 beginilah yg rakyat jadi benci kepada umno. ingat setiap undi adalah berharga. rakyat skrg dah pandai berfikir, skrg bkn lagi zaman video hitam putih. selagi kita bermodalkan cerita seks, semakin ramai rakyat yang akn pergi dgr ceramah anuar. berpolitiklah dgn bijak.

    ReplyDelete
  8. > aku pun memang tidak menyokong penyebaran video2 macam ni....

    > tapi sbg rakyat dan ingin membuka mata penyokong PAS, apakah perkara yang boleh dilakukan?

    -- jika diberi kepada polis, dikatanya polis anjing kerajaan.
    -- jika disebarkan begini, dikatanya UMNO fitnah, video edit
    -- bagi PR pula, bila video2 ini terkeluar, ada yang kata ianya mengaibkan. tetapi apabila mengaitkan DS Rosmah dengan kes cincin pula dibenarkan?

    > masyarakat Malaysia semakin bercelaru dan teruk skrg ni. masyrakat mengharapkan PAS membawa perubahan tetapi ini yang berlaku.

    > di laman2 web pro PAS juga byk menggambarkan gambar2 yang melabelkan sesetengah ulamak kononnya dibayar duit oleh kerajaan.

    > keadaan masyarakat skrg ibarat ditelan mati mak diluah mati bapak

    > Saya ingin mengingatkan penyokong PAS, janganlah terlalu terikut2 cara org lain jika anda rasa anda betul. Tunjukkan lah akhlak sebenar seorang Islam dan seorang ahli Parti Islam....

    > Jika org lain mencuri, adakah anda juga ingin mencuri. Jika org lain memfitnah, adakah anda juga ingin memfitnah?

    ReplyDelete
  9. WANG n SEKS elemen kayu pengukur menilai keperibadian.

    siape kate dia x penting?

    ReplyDelete
  10. Adusssss rasa nak demam badan ni....kat capelah nak caya percayakan lagi...Kalau caya lah ,macam ni punya amoi caya pun terjebak juga ape lagi abg tappa...

    ReplyDelete
  11. asyik modal 18sx...aku xpaham lar...kenapa melayu berlaga sesama sendiri..cukup lar kita dilagakan melayu dengan cina smpi ada peristiwa hitam 13 mei...semua nye mainan sandiwara mamakuty...wake up melayu...smpi bila kita nk di peralatan kn...politic kotor mereka..rakyat di bonekan..

    ReplyDelete
  12. “Siapa yang membela harga diri saudaranya yang muslim, nescaya Allah swt menjaga wajahnya dari neraka pada hari kiamat” (HR. at-Tirmidzi)

    Seorang muslim itu ibarat cermin kepada yang lainnya, bila dia melihat sebarang kekotoran maka segera dia menyapunya” (HR. at-Tirmidzi dan Abu Daud)



    http://www.youtube.com/watch?v=rTvdvNNiCVI

    ReplyDelete
  13. kenapa perlu video..kenapa tak tangkap terus..so bukti lg sahih...aku nk jawapan ni jer..sebab semua blog aku masuk..xda sapa leh bg aku jawapan...semua nye cerita duk pasal berebut parti..kalau ianye perangkap..kenapa tak standby jew Jabatan Agama..Pangil media..senang kita trus bukak kes kt Makamah Syariah..dari duk sebar video yg boleh mendatangkan fitnah..kita pn xtahu benda ni betul atau di edit..dunia teknologi skrg..transformer kita tgk kt movie pn nmpk real kot bai..

    ReplyDelete
  14. mane2 macai yg dpt video ni,aku xtau mana lu org dpt atau shooting,yg pntg aku nak full gan berkaler skali xsabau nak tgok ni,jgn sembang je lbey...puih macai bodoh

    ReplyDelete
  15. yang aku pelik semua video pakatan rakyat..sampai nik aziz pun dorang boleh cakap ada videonye..nmpk sgt tipunye weh..sebab tu aku nyampah ngn BN..walhal aku ni penyokong tegar BN..

    ReplyDelete
  16. apasal kalau kempen BN selalu pasal seks ek?

    ReplyDelete
  17. asal video semua ko pikir BN yang buat...itu jerlah yg korang hengat
    itu kerja Pakatan lar sbb diaorang nak kerusi lebeh kt Kelantan tapi PAS tak bg so, derang buatkan video nilah..
    yg penting apasal lah buat benda mcm nih kalau ko tu ahli PAS. Macmner lah nak percaya...
    Undilah pemimpin muslim yang berwibawa...

    ReplyDelete
  18. Bismillahirrahmanirrahim
    Berhati2lah, bila kita tak boleh mencintai Allah dan Rasul saw melebihi dari diri kita dan mahluk seluruhnya, Bila musuh kita berbuat baik kita akan menafikan kebaikannya, dan bila sekutu kita berbuat jahat, kita tidak dapat menolak kejahatannya. Betulkanlah niat kita masing2
    Allah berfirman yang bermaksud " Tidak akan reda YAHUDI dan NASRANI hinggalah kamu semua mengikut agama/carahidup/kehendak mereka. Dalam islam yang ada hanya Alquran dan Hadis yang
    patut diikuti 100%, bukannya parti, kerana parti bukanlah ulul azmi(tidak melakukan kesalahan). Yang benar tetap benar walaupun datang dari musuh sekalipun. Dengarlah rancangan jahat nasrani dan yahudi untuk merosakkan islam.

    http://www.youtube.com/watch?v=rakUVZBEahM
    http://www.youtube.com/watch?v=X6xnTD5Yb3Y

    ReplyDelete
  19. Yang buta hati shj blh terima isu ni bulat2....manusia yg mnzalimi sesama manusia akn terima jg balasan...setakat ni Allah "mngizinkn"mrk beraksi atas bbrapa sbb...dugaan n cabaran bg yg di zalimi....mngklasifikasikn golongan jahil n bathil...mngiyakn Al-Quran nur karim...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...