Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Saturday, April 13, 2013

Mustafa Nafi Letak Jawatan SUA PAS .... Semoga Mustafa Ali Cepat Bertaubat Jika Bukan FITNAH UMNO..

Setiausaha Agung PAS Datuk Mustafa Ali mendakwa Umno sudah terdesak sehingga sanggup melemparkan pelbagai fitnah untuk menjatuhkan beliau dari arena politik tanahair.
  
Ketika berucap di satu majlis di markas PAS Kampung Molek di Dungun malam ini, beliau berkata Umno bertanggungjawab terhadap fitnah melalui media.

   
"Ini adalah kebiasaan Umno, mereka sanggup guna taktik kotor dengan menyebarkan fitnah... saya adalah mangsa terbaharu fitnah Umno," katanya.
  
Mustafa berkata beliau menyerahkan kepada dua peguamnya, iaitu Asmuni Awi dan Hanifah Maidin, untuk membawa isu itu ke muka pengadilan.
  
Beliau turut menafikan telah meletak jawatan selepas isu penyebaran gambar dan video seks terbaru yang didakwa melibatkan pemimpin kanan parti itu.

"Saya malas layan kat media ini sebab pelawok (penipu), ada pula antara blog yang kata bahawa saya letak jawatan sebagai setiausaha agung kerana isu video ini.
  
"Saya hidup lagi ni, (masih) setiausaha agung PAS lagi. Tidak jadi kudis gatal pun dengan perkara itu. Saya dah faham surat khabar," katanya.
  
Dalam pada itu, Mustafa cuba mengelak daripada berdepan pihak media selepas majlis selesai, sebaliknya berkata "sudah-sudah saya dah beritahu, saya tak nak cakap apa-apa, saya dah serah kepada peguam, itu saja dan tidak berbaloi kalau saya bagi komen."
  
Selepas itu, Mustafa masuk ke dalam kenderaannya dan beredar.

- Bernama

Apa lagi petunjuk, petanda, pembayang dan pembuktian yang dikehendaki lagi oleh rakyat Malaysia?

Sampai tahap mana bukti yang dikehendaki oleh penyokong pembangkang untuk membolehkan mereka menerima hakikat bahawa sesuatu "kejadian" berkaitan dengan kesalahan moral dan seks telah benar-benar berlaku pada pemimpin-pemimpin tertentu di kalangan mereka, di tempat-tempat tertentu, dengan wanita atau jantan tertentu.

Jika dulu mereka susah untuk menerima kenyataan, "mustahil Anwar buruk moral" atas alasan perwatakan dan imej warak yang ada pada Anwar, kini orang yang berperwatakkan, berimej dan berkelulusan agama seperti Mustafa Ali sendiri pun telah turut terpalit.

Pendedahan terbaru ini, merupakan satu lagi "siri pengajaran dan mesej" yang sedang cuba ditunjukkan oleh Allah swt kepada para penyokong pembangkang bahawa "nafsu" tidak kenal apa itu serban, jubah atau pun mimbar. Nafsu bukan saja mesra orang jahil atau  mesra disko. Nafsu wujud dan berfungi terhadap manusia jahil, manusia alim, manusia yang belajar di Amerika dan manusia yang belajar di Al Azhar.

Nafsu hanya tidak berfungsi kepada seorang yang mati pucuk kekal. Nafsu hanya boleh dikawal oleh iman.

Hakikat dan kenyataan ini yang tidak boleh diterima oleh penyokong pembangkang. Mereka ingat nafsu seks ini hanya wujud dalam UMNO dan parti komponen Baisan Nasional saja. Dia ingat nafsu seks tidak wujud dalam jiwa para pemimpin mereka. Dia ingat pemimpin mereka bila tengok perempuan, sama macam tengok tunggul. Dia ingat pemimpin mereka macam "pope Benedict" yang tidak boleh terdedah kepada wanita.

Pembangkang, khususnya PAS dan Anwar sedang menerima kesan "doa mustajab" dari "orang-orang mukhlisin" atau "ahli ikhlas" kepada Allah dan rasul.

Mereka juga sedang menerima musibah dari doa-doa keji yang mereka lafazkan kepada UMNO yang dilabel dan disangkanya sebagai musuh agama dan musuh Allah.

Mereka juga sedang menerima kifarat dari setiap perlakuan dan amalan munafik yang dilakonkannya di hadapan rakyat bagi tujuan yang selan dari maksud agama Allah, iaitu untuk meraih undi, kuasa dan nafsu dunia.

Selagi pembangkang yang kononnya faham tentang Islam ini tidak mahu menerima hakikat ini, selagi itulah mereka akan tetus menetima kifarah dan musibah.

Selagi pembangkang berterusan secara tegar melakukan pelbagsi fitnah dan dusta terhadap saudaranya yang berada di dalam UMNO, se
Agi itulah mereka akan terus tersasar dan tersesat dari petunjuk dan jalan yang lurus.

Selagi mereka terus-terusan menghukum dan menjatuhkan fatwa sesuka hati terhadap saudara UMNOnya, bersandarkan kepada nafsu dan bukan bersandarkan taqwa kepada Allah, selagi itulah mereka akan terus terjerut dan terbelit dengan pelbagai karma dan kifarat Allah sehinggalah mereka mengakui kesilapannya dan bertaubat kepada Allah.

Ini dunia bukan mereka atau Ahmad Albab yang punya. Ini dunia Allah yang punya.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...