Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Saturday, April 13, 2013

HAJI HADI MENERAPKAN DAN MENGHALALKAN KONSEP LGBT@SEKS BEBAS DALAM PAS.. PENZINA DIANGGAP SEBAGAI INSAN MULIA..

Inilah rupa wajahnya di zaman muda...tahun 1974 !

Lelaki ini dikatakan oleh Haji Hadi, Presiden Pas semalam di Masjid Rusila mendapat banyak pahala kerana penyebaran video lucahnya.
Yang BERZINA dapat pahala..yang mengedar d tangkap..yang tengok berdoso..SOLAT orang UMNO tak boleh Pahala..tuuuiHH !! mung pas memang CELAKA!

 

PESAN RASULLULLAH S.A.W

PESAN RASULLULLAH S.A.W   

 

HADI AWANG BERI PAHALA PADA MUSTAPHA ALI !!!




"Kita (PAS) anggap itu satu fitnah...lagi lama dia siar, lagi pahala banyak dapat kepada dia (pemimpin itu). 



"Kita yakin benda itu tidak benar dan dia siar, dia berdosa, biarlah dia siar lagi luas lagi banyak dapat pahala," katanya kepada pemberita ketika ditemui di Rusila, Kuala Terengganu hari ini.



Presiden PAS Abdul Hadi Awang menganggap penyebaran gambar dan DVD lucah yang dikaitkan dengan pemimpin kanan parti itu sebagai fitnah dan bukan masalah besar kepada PAS.

Beliau berkata perkara itu tidak serius dan pemimpin kanan PAS yang dianggap mangsa fitnah itu tidak perlu memberi penjelasan kepada parti kerana banyak lagi perkara lain yang perlu dibuat ketika ini.

Abdul Hadi berkata beliau hairan kenapa pemimpin terbabit menjadi mangsa kerana beliau bukanlah calon PAS untuk bertanding mana-mana kerusi pada pilihan raya umum ke-13 (PRU13) 5 Mei ini.

Katanya PAS berserah kepada Tuhan untuk memberikan petunjuk dan setakat ini, beliau tidak mahu menuduh mana-mana pihak yang bertanggungjawab membuat fitnah itu.

Semalam di Kampung Alor Lintang Besut, polis dilaporkan menemui 16 bungkusan yang mengandungi gambar dan DVD lucah dipercayai melibatkan seorang pemimpin kanan PAS.





Pas memang munafik. pas memang munafik, pas memang munafik.

PAS perlu membenarkan siasatan dijalankan ke atas video seks membabitkan seorang pemimpin kanan parti, kata Ahli Majlis Tertinggi Umno, Dr Mohd Puad Zarkashi.

Menurutnya perkara itu perlu kerana ia melibatkan isu moral dan parti yang mendakwa berjenama Islam.
“Apa salahnya jika dia benarkan siasatan?. Mereka tidak boleh bersembunyi di sebalik isu mereka kerana rakyat memerhati.

“Adakah mereka bersembunyi di sebalik sesuatu yang mereka takuti?” katanya kepada Antarapos.
Profesor Dr Ahmad Atory Hussain dilaporkan Antarapos berkata jika di Barat, pemimpin yang dikaitkan dengan isu moral akan mengambil langkah ‘gentleman’ iaitu meletak jawatan dan membenarkan siasatan dilakukan untuk membuktikan tuduhan tersebut.

“Sebab fitnah ini berat, letak jawatan dulu dan bersihkan. Lepas tu bila dah betulkan, baru ambil balik jawatan tu.

“Kalau tak letak jawatan, hal ini akan diheret. PAS akan hadapi pilihan raya dan sebagainya. Ia akan beri kesan yang tidak baik kepada parti (PAS) dan Pakatan Rakyat. Ini satu kesan yang berat yang melibatkan pemimpin ulung, Mustafa Ali,” katanya.

Dr Atory turut menyeru agar Mustafa mencontohi bekas Ketua Menteri Melaka, Tan Sri Abdul Rahim Tamby Chik yang bersikap ‘gentleman’ meletakkan jawatan apabila difitnah merogol seorang gadis bawah umur pada tahun 1994.

Beliau berkata, Abdul Rahim mempamirkan integriti seorang pemimpin walaupun kes itu mengambil masa bertahun untuk dibuktikan, dan ternyata beliau ‘dikambing-hitamkan’ bagi kepentingan sesetengah pihak.
“Semasa di kemuncak sebagai Ketua Pemuda Umno dahulu, dia di’frame’kan, tapi ternyata tidak benar. Tapi sebagai seorang yang gentleman, dia meletak jawatan. Akhirnya dia dibuktikan tidak bersalah, tapi lama lepas tu,”katanya lagi.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...