Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Monday, April 8, 2013

PENYOKONG PAS dan PKR ADALAH "Barua2 Yahudi dan Pengkhianat Agama"

Naser Disa: "Barua2 Yahudi dan Pengkhianat Agama"

Rakaman perlakuan "Barua-barua Yahudi" dan "Pengkhianat Kepada Agama" yang mengganggu pembentangan kertas kerja Tuan Haji Naser Disa bertajuk "Ancaman Terhadap Kedaulatan Islam Agama Negara" di Seminar Mendaulatkan Islam Agama Negara (SEMAIAN) pada 6hb April 2013 di Dewan Besar Institut Tadbiran Islam Perak (INTIM).

Tontonilah gelagat penyokong-penyokong PAS dan PKR yang menyamar sebagai orang Islam dengan berkopiah putih dan kelihatan seperti orang Melayu. Bagaimanapun, apabila didedahkan tentang keburukan para pemimpin mereka yang amat menyokong LGBT dan Pluralisme agama, mereka segera bangkit, menghasut para hadirin agar keluar dan tidak mendengar penjelasan serta pendedahan yang dibuat.

Malangnya, hanya 11 orang daripada mereka sahaja yang keluar, sedangkan orang lain yang masih mahu mendengar pendedahan dan penjelasan, tidak berganjak langsung dari tempat duduk masing-masing.

Inilah yang dikatakan MEMPERJUANGKAN AGAMA?

Atau mereka sebenarnya sudah tidak yakin dengan agama Islam yang mereka anuti? Atau mereka sebenarnya sekadar beragama Islam hanya untuk meraih undi daripada orang Islam sedangkan hati mereka sangat condong kepada agenda Zionis?

Monday, April 8, 2013

Betullah...

Iman tidak dapat diwarisi. Iman juga bukannya bersandarkan kepada kepiah putih, janggut kambing, mahupun jubah yang dipakai. Iman juga tidak boleh dilihat daripada parti politik yang disertai dan diperjuangkan.

Sebaliknya iman terbit bermula daripada hidayah dan inayah yang diperkemaskan oleh keyakinan akidah yang teguh.

Demam pluralisme atau SEMUA AGAMA SAMA, sudah menular dalam negara ini seperti tersebarnya wabak H1N1. Wabaknya tidak lagi tertahan-tahan. Apatah lagi permainan tersebut turut melibatkan penyokong-penyokong sebuah parti yang kononnya memperjuangkan Islam.

Monday, April 8, 2013

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...