Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Saturday, April 13, 2013

BUKTI ORANG PAS KUAT BERFITNAH ... KALAU DAH BOHONG TU.. MASUK SYURGA KAA???

Fitnah Muslimah PAS- gambar penari stripper Thailand difitnah sebagai wanita UMNO

Maafkan saya. Saya amat bencikan perbuatan FITNAH. Tambahan lagi fitnah yang datangnya dari sekumpulan wanita yang menamakan diri mereka "muslimah".
 
Muslimah yang baik ialah wanita Islam yang menjaga amal ibadahnya, kehormatan dirinya dan maruahnya. Maruahnya juga termasuk tata kelakuan dan seboleh mungkin bebas dari sifat mazmumah . Sifat mazmumah termasuklah jauhkan diri dari sifat hasad, dengki, riyak, ujub, bongkak, munafik, pembohong dan pemfitnah.
 
Berikut adalah screen shot fitnah "Muslimah PAS" dan keterangan asal usul gambar seekor ular sawa (phyton) yang menelan seorang penari stripper di Thailand. Sama sama kita ambil pengajaran dan jangan mudah percaya kepada fitnah ini.
 
Gambar asal-
seorang stripper Thailand menari erotik dengan ular sawa belaannya yang dijinakkan. Malangnya ular sawa tersebut menelan stripper berkenaan dengan baju, kasut, gelang dan aksesori lain yang maseh terlekat di badan.  Bomba cuba menyelamatkan wanita tersebut tapi  wanita tersebut telah mati kerana lemas dan tulang belulang remuk dipatahkan semasa dibelit ular sawa berkenaan. Rujuk komen asal dan komen balas penulis dalam tuliasan Thai.
 
 
Gambar yang digunakan untuk FITNAH


Lihat keterangan "wanita omno dibaham ular ketikan pulang dari berkempen"


Kepada wanita muslimah di luar sana, tahap "muslimah" seseorang bukan berdasarkan "party" tapi berdasarkan tawaduk dan kezuhudan dia dalam amal ibadah serta menjaga  maruah dan kehormatan diri. Kehormatan diri bukan sahaja melalui pakaian tapi tutur kata.....benarlah kata para ulama kerana mulut dan dosa ghibah serta fitnah banyak amal ibadah yang tak diterima. Sama sama para muslimah muhasabah diri.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...