Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Friday, January 13, 2012

Seorang Mahasiswa Bukan Robot



ku naik risau dengan video ni, risau takut dalam masa yang video ni akan dipadam oleh You Tube akibat serangan dari Mahasiswa Robot Anwar Ibrahim.

Tepat dan benar kata Mahasiswa bernama Anwar Hadi dalam video diatas. Memang berotak Mahasiswa tu dari Mahasiswa yang jadi pak Turut pada parti Politik. Ni lah dinamakan kebebasan bersuara yang perlu ada pada setiap Mahasiswa bukannya pi sokong Peliwat Anwar Al Juburi yang buat kecoh tu.

Gomo pinta sahabat Blogger, Facebook, Twiiter dan juga sesiapa sahaja sebarkan video ini dan pohon download seberapa cepat yang boleh kerana dijangka dalam masa yang singkat video ini akan dipadam.

Buat Mahasiswa bernama Anwar Hadi yang menyampaikan penerangan dalam video diatas ini Gomo ucapkan terima kasih kepada anda dan sudah pasti seluruh keluarga anda berasa bangga dengan apa yang anda lakukan ini. Inilah yang seharusnya dicontohi para Mahasiswa anak anak Malaysia.

Juak Mahasiswa Robot? Lu orang pakat Fikir sendiri lah, jam 2 pagi pejabat Pos pun tutup. Ha Ha Ha..... Guling guling jelah lu orang atas jalan! Kah Kah Kah.


Psssttt... Alangkah bagus jika Mahasiswa berotak macam Anwar Hadi ni, tidak berpaksikan mana mana parti politik tapi menggunakan akal sebaik mungkin

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...