Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Saturday, January 14, 2012

Breaking News BBC! Mansuhkan Penal Code Sodomi,Undang Undang Lapok

Anwar dlm temuramah BBC 12 Jan apabila ditanya mengenai sokongan daripada golongan pro-gay di Malaysia untuknya berikutan keputusan mahkamah, berkata beliau

1. Menyokong penuh pemansuhan undang undang lapok sodomi

2. walaupun masyarakat Malaysia rata rata tidak boleh menerima homoseksual di khalayak ramai, undang2 lapok sodomi tidak harus diguna utk menghukum org yg tidak bersalah! Maksudnya kalau private not public tak mengapa!!!

Kenyataan Anwar mengesahkan apa yang diperkatakan oleh Karpal memang berlakunya perlakuan liwat suka sama suka.



Undang 2 di malaysia ketinggalan zaman Homo akan di halalkan dalam temuramah di BBC - Anwar Ibrahim

Anwar mahu hapuskan undang undang Gay (homo) dan Lasbian , inilah yang dinayatakan oleh Anwar kita di temuramah oleh BBC pada 12 Jan 2012 mengesahkan satu perkara – kalau Pakatan Rakyat memerintah, undang-undang anti homoseksual akan dihapuskan kerana sudah lapuk, selain katanya boleh digunakan untuk menjatuhkan karier politik seseorang (dia rujuk pada diri dialah).


Dalam bahasa mudah ialah, selepas Anwar jadi PM, hubungan jantan dengan jantan tapi suka sama suka, tidak lagi menjadi satu kesalahan dibawah Kanun Keseksaan seperti sekarang.
Cadangan Anwar ini ialah pembuka jalan kepada perjuangan program Seksualiti Merdeka yang dinaungi kawan-kawan baik Anwar dalam Majlis Peguam untuk memberikan hak samarata kepada golongan Lesbian, Gay, Transgender dan Biseksual. Silap-silap, mereka juga akan diberikan hak sama seperti pasangan suami isteri normal seperti pelepasan cukai dan sebagainya.
Ada juga butir-butir temuramah tersebut yang membawa maksud bahawa Anwar sudah tidak peduli dengan sensitiviti masyarakat Malaysia kerana yang penting, undang-undang itu sudah lapuk dan perlu dihapuskan.


Apakah yang akan berlaku pada Negara jika Anwar menjadi Perdana Menteri dan orang tua terkutuk Nik Aziz perlulah memikul segala dosa dosa yang akan berlaku di Malaysia.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...