Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Monday, January 9, 2012

AZWAN ALI TUDUH SAIFUL BUKHARI DILIWAT OLEH BAPANYA SENDIRI!!!


Kalau dah nama pondan, perangainya pun macam pondan. Mulut serupa pondan dan segala macam yang lain menyerupai pondan. Hebatlah kononnya boleh cakap berapi macam tu. Hebat sangatlah dia boleh membela Anwar Ibrahim yang telah dibebaskan oleh mahkamah tetapi hakim tidak pula menyatakan yang Anwar tidak meliwat. Malah alasan yang diberikan oleh Hakim Mohd Zabidin Mat Diah, menjelaskan bahawa keputusan tersebut dibuat berdasarkan bukti DNA yang tidak diterimapakai dan keterangan Saiful bersendirian walaupun Saiful adalah saksi yang berkredibiliti.

RUJUK POSTING AIDC di bawah untuk menunjukkan betapa hinanya manusia pondan bernama Azwan Ali yang beberapa minggu lepas begitu bersungguh-sungguh memberitahu, abangnya iaitu Azmin Ali akan menjadi Menteri Besar Selangor dalam tempoh 30 hari.

Azwan Ali dalam twitternya hari ini bergembira dengan keputusan mahkamah membebaskan Datuk Seri Anwar Ibrahim daripada tuduhan meliwat.



Namun dalam masa sama, adik kepada Timbalan Presiden PKR, Azmin Ali turut kondem pengadu, Mohd Saiful Bukhari Azlan dengan gelaran ‘gayboy’ serta menghamburkan dengan kata-kata lucah.

Bagaimanapapun, Saiful akur dengan keputusan Mahkamah Tinggi tersebut hari ini dengan berkata, beliau yakin kebenaran berhubung dakwaannya itu akan tiba.

“Tidak di dunia, namun di (Padang) Masyar (akhirat) pasti. “(Saya) redha dengan ketentuanNya. Akan terus tenang, doa, istiqamah dansabar,” katanya yang dipetik menerusi twitter miliknya.

http://theflyingkick.blogspot.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...