Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Saturday, January 14, 2012

PESANAN KHAS UNTUK PUTERI UMNO DAN MUSLIMAH PAS !!!

EKSKLUSIF !!! PESANAN KHAS UNTUK PUTERI UMNO DAN MUSLIMAH PAS !!!


saya minta maaf kali ini posting saya Pagi sabtu ini berlainan.ini mesej saya untuk 2 group ini.kadang-kadang saya rasa sedih juga dengan 2 group ini.jangan pula lepas baca artikel ni anda tersentap.saya pun tersentap bila lihat video di bawah.apa pun ini hanya sekadar peringatan.

Pesanan peringatan buat Puteri dan Muslimah,janganlah kamu semua sebagai seorang wanita Islam berkelakuan yang tidak senonoh dan sumbang dimata setiap insan.Ciri-ciri kewanitaan seharusnya dibela dan dijaga, janganlah dirosakkan akibat politik yang kucar-kacir kebelakangan ini.

Maki hamun, sumpah seranah digunakan sebagai senjata utama diwaktu kempen sekarang kononnya untuk memperjuangkan agama.Agama Islam tidak mengalakkan kelakukan teruk sebegini dan bukan begitu caranya.

SAYA HANYA MANUSIA YANG LEMAH !!!

PERINGATAN INI BAIK UNTUK KITA SEMUA !!!

LIHAT VIDEO DI BAWAH


BERSATU LAH WAHAI UMAT ISLAM !!!

TOLONG JANGAN BERPECAH !!

JANGAN DI POLITIK KAN AGAMA WALAUPUN PARTI BERSANDARKAN ISLAM !!!

RENUNG-RENUNGKAN

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...