Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Thursday, March 14, 2013

Sandiwara Tragis Tian Chua Cuba Lari Dari Pihak Polis Di Mahkamah..

Hot !!! Tian Chua Cuba Lari Dari Pihak Polis Di Mahkamah..



Suasana menjadi kecoh di kafetaria Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur pagi ini apabila Naib Presiden KEADILAN, Tian Chua cuba melarikan diri dari polis yang menghampiri Tian Chua.


Mengikut blogger BroJinggo, Kejadian berlaku kira-kira jam 9.45 pagi ketika Tian Chua bersama kumpulan peguam di kafetaria aras bawah bangunanan mahkamah.



Kekecohan tercetus di antara penyokong PKR dan polis yang ingin mengambil keterangan Naib Presiden PKR, Tian Chua sebelum pendakwaan dilakukan ke atas MP berkenaan di mahkamah. Kejadian berlaku di kantin Kompleks Mahkamah Jalan Duta hari ini. 

Berlaku pertengkaran kecil antara penyokong Tian Chua dengan anggota polis di kafeteria Mahkamah Tinggi apabila sekumpulan lapan orang anggota cuba untuk 'mengiringi' pemimpin PKR itu ke pejabat polis di bangunan sama.

Tahu pulak takut....



Pagi Khamis Naib Presiden PKR yang membuat kenyataan celupar dakwa insiden Lahad Datu sandiwara UMNO akan dihadapkan ke Mahkamah Sesyen Kuala Lumpur dibawah Akta Hasutan.

Ahli Parlimen Batu itu tiba di komplek Mahkamah Jalan Duta jam 9 pagi diteman peguamnya.

Dia kemudian masuk ke kamar mahkamah sesyen pada jam 10 40 pagi.

Lebih 300 laporan polis dibuat seluruh negara terhadapnya oleh rakyat pelbagai lapisan kaum yang marah sangat pada gelagatnya.

Tian Chua dijangka akan diwakili oleh peguam N Surendran yang juga Naib Presiden PKR.

Kenyataan Tian Chua disiar dalam akhbar Keadilan Daily 1 Mac lalu.

Terdahulu Timbalan Ketua Polis Negara Tan Sri Khalid Abu Bakar pada hari Selasa berkata ' mana boleh lepas ' Tian Chua  nyata bukan cakap kosong. 


Luahan Isteri Tentera Yang Harus Anda Baca! #LahadDatu


Buat Tian Chua dan macai Dap yang berani mengatakan semua ini sandiwara,hayatilah bait-bait luahan hati seorang isteri tentera seperti di atas. Tian Chua harus dikenakan hukuman yang sewajarnya. pendakwaraya jangan sesekali biarkan si haram jadah ini terlepas!!

1 comment:

  1. Wah hebatnya! mereka ingat mereka hebat dari Allah!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...