Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Friday, March 15, 2013

CIKGU MOHD LOTFI NOR " DOGGIE KURAP " TERTANGKAP JUGA.. BACA PENGHINAANNYA TERHADAP ANGGOTA KESELAMATAN..

Akhlak Penyokong Pembangkang: Hina Wira Negara Sebagai Anjing 





Mohd. Lotfi Nor, 36, yang berasal dari Pasir Putih,  Guru ini dipercayai mengajar di Sekolah Kebangsaan (SK) Tok Bali, Pasir Puteh bukan sahaja melampau tetapi boleh meracuni fikiran orang ramai. Guru ini melalui laman Facebooknya telah menghina dan mengkeji pasukan keselamatan kita di Lahad Datu. Guru ini memberi gelaran Polis sebagai anjing dan "doggie". Guru ini juga menghina perajurut yang terkorban sebagai anjing mampus.


Alamat facebook: http://www.facebook.com/mohdlotfi.nor.

Melalui status Facebook beliau, memang jelas guru ini penyokong kuat pembangkang, seakan-akan begitu taksub dengan Nik Aziz, Mursyidul Am PAS. Beginikah akhlak penyokong PAS? inikah ajaran yang dibawa oleh PAS? Memperjuangkan Islam dengan menghina dan mengkeji pasukan Keselamatan  yang sedang mempertahankan negara? 



Guru ini ditahan di sebuah rumah di Jalan Panglima Raja, Kampung Gong Serapat Pasir Puteh, Kelantan, jam 7 semalam. Kerana pulut santan binasa, kerana mulut badan binasa!



Kenyataan Akhbar KPM terhadap Guru yang menghina Pasukan Keselamatan Kita
MyMassa: Hancur Masa Depan Negara jika guru ini diteruskan mengajar anak-anak bangsa! Guru ini patut di gantung tugas, arahkan jalani ujian kesihatan mental, atau tukar sahaja bertugas di sekolah berhampiran dengan Kampung Tanduo, Lahad Datu!
 

 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...