Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Monday, March 11, 2013

Azlan ( kaki judi dan hampir menjadikan isteri pelacur ) Kemukakan Bukti2 Menyokong Dakwaan Konspirasi Umno !

Tidak cukup dengan itu, portal itu turut memohon agar semua pemimpin pembangkang berhati-hati dengan kenyataan yang telah dibuat oleh Azlan.



Blog Chegubard pula menyatakan Bapa Saiful kaki judi, pernah cuba melacurkan isteri!
Laporan penuh boleh dibaca di pautan http://chegubard.blogspot.com/2010/05/bapa-saiful-kaki-judi-pernah-cuba.html

Lapor blog Chegubard bahawa Azlan Mohd Lazim, bapa Saiful berasal dari Janda Baik, Pahang pernah bertugas sebagai General Manager di hotel Merlin Inn di Johor Baharu. Kemudian berhenti kerja kerana dia adalah seorang yang kuat berjudi.

Ibu Saiful, Halina Alif terpaksa melakukan berbagai kerja untuk membantu keluarga, termasuk menjadi pelakon tambahan dalam bebarapa buah filem Melayu dan drama.
Halina memohon cerai daripada Azlan, apabila Azlan cuba memaksa beliau menjual tubuh dan menjadi pelacur. Perceraian berlaku ketika Saiful berumur empat tahun. Azlan kemudiannya menghilangkan diri.
sumber 

Berlangsung sudah PC kedua Azlan. Ada 3 point utama yang boleh kita sentuh -

1 - Ceh.... Rupa-rupanya PC Azlan yang kedua tadi cuma nak umum masuk Pkr jer ...... Setakat nak masuk parti politik tak payah panggil Sidang Akhbar la, LU SIAPA ? Mamat ni bajet dia dah glamer kot .... 


Ingatkan Azlan nak kemukakan BUKTI2 yang dia kata dah kumpul bagi mengesahkan dakwaannya yang Kes Anwar Liwat2 itu adalah satu konspirasi Umno. Ada video klip ker ..... ada resit2 ke ..... ada bank-in slip ke ...ada surat2 ke .... ni tidak, nak umum masuk Pkr je hahahahahahaha ......


Para pencacai Pas pun ikut heboh la ....... padahal mereka sepatutnya bertanya - Kenapa tak masuk Pas ? Bukankah Azlan sudah insaf, sudah melihat cahaya Kebenaran .... mungkin cahaya Kebenaran tu tak penuh lagi kot, tu yang dia pilih Pkr dan bukannya Pas.


Lepas tu diorang akan jawab, sama saja masuk Pas ke Pkr ke atau Dap. Sebab perjuangan semua SAMA. 


Lepas ni Azlan akan diheret kemerata ceramah seluruh negara bagi bercakap RETORIKS tanpa disertai sebarang bukti dan tanpa boleh disoal balik, bagaimana beliau telah bersandiwara selama 5 tahun dan hanya sedar ngam-ngam sebelum kempen PRU13 bermula.


2 - Azlan TAKUT nak bersumpah ...... dengan alasan ia tak memberikan apa-apa makna. Mungkin Azlan juga baru sedar yang perbuatan Bersumpah Mubahalah itu tidak berfaedah.

Sama jer dengan Anwar .... Mereka lebih rela membuang masa bertekak lama kenapa tidak perlu bersumpah padahal untuk melakukannya cuma sekejap saja, tanpa melibatkan sebarang kos pun malahan mereka bakal mendapat mileage luas jika melakukannya.  Bukannya nak suruh buat benda haram pun. 


Malah Nik Aziz sendiri pernah bersetuju dengan amalan Bersumpah junjung alQuran ini dulu ..... SEBELUM Saiful bersumpah.


"Dalam Quran sudah menyebut, setelah sudah tiada ikhtiar lagi dalam menyelesaikan kemelut yang memalukan itu, siapa yang tidak bersalah Tuhan tolong," mStar @ Bernama 4 Jul 2008


Ya, Bersumpah ini tidak memberi kesan dalam Mahkamah tapi pada pandangan orang Islam, sekurang2nya ia memberi gambaran yang sipelaku itu YAKIN SEBENAR2NYA yang dia bercakap benar setakat yang dia tahu, dan dia BERANI bersumpah dengan nama ALLAH untuk mempertahankan kebenarannya.


3 - Pkr TAKUT tembelang pecah .... makanya sidang akhbar berlangsung sekejap jer, tidak sampai pun 20 minit !


Sementara itu, sidang media pagi ini dipendekan oleh pihak PKR yang kurang senang dengan soalan-soalan yang ditanya oleh para pemberita.


Tidak sampai 20 minit sidang media itu berlangsung, Ahli Parlimen Machang, Saifuddin Nasution menamatkanya dan membawa Azlan pergi ke tingkat lain. KLiK





Hahahahaha ..... agaknya kalau PR berkuasa nanti, semua Sidang Akhbar para pemimpin kerajaan PR akan dipendekkan kalau wartawan tanya lebih2 ....apatah soalan2 yang mereka tak boleh nak jawab. Ada tak dalam Manifesto PR - 'Sidang Akhbar akan dipendekkan jika wartawan tanya lebih.' - itu janji PR !

Last kopek yang ini - hahahaha .... Pkr terpaksa pakai blogger nak coverline ! Saja nak bikin kecoh untuk alih isu hahahaha





Blogger PR,Tulang Besi Atau Nama Sebenar Rahman Talib Mempertikaikan Soalan Sumpah Laknat Yang Diajukan Dari Wartawan Kepada Bapa Saiful Bukhari,Azlan Lazim.Sidang Media Diadakan Di Ibu Pejabat Parti Keadilan Rakyat (PKR) Merchant Square,Petaling Jaya,Selangor!

lihatlah bahasa yang dilontarkan oleh beliau kepada wartawan, nampak cerdik kan?Yang dia marah sangat tu kenapa? dia ker yang kena liwat?

Pembangkang sepatutnya baca paper Sinar yang mendapati hasil tinjauan yang dibuat, rakyat rasa payah nak percaya dengan Azlan dan antara sebab utamanya adalah Sumpah Laknat yang dibuat oleh Saiful sambil ditemani Azlan, dan kini setelah hampir 5 tahun berlalu, Azlan tampil mendakwa semuanya hanya sandiwara. KLiK
Yang pasti, pembangkang baru saja merekrut seorang lagi badut bagi menghiasi pentas2 ceramah kempen PRU13 mereka...


PS - Tajuk artikel ini saya dah siap tulis pagi tadi lagi dah, sebab itu jangkaan saya dan jangkaan ramai orang diluar sana. Malas saya nak tukar ..... jadi saya biarkan saja.

 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...