Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Sunday, March 10, 2013

Pegawai TUDM Hina Arwah Polis

Pegawai TUDM Hina Arwah Polis Teruk Dibelasah!!?


Woot woot~ Salam readers, sekita petang tadi WA tengok banyak Facebookers share printscreen dari FB page sorang mangkok taik yang juga seorang penjawat awam dalam TUDM. Printscreen pedas tu der. Banyak pihak tak berpuas hati dengannya.

Tak kurang ada jugak yang mendedahkan butiran peribadi beliau. Dari alamat umah, no telepon hinggakan ke no plet kereta beliau. Bagi mereka ini, mangkuk tahik kurang ajar seperti ini perlu diberikan pengajaran yang setimpal atas penghinaan beliau kepada arwah polis yang terkorban dalam insiden Lahad Datu.

 Manusia ini cuba melaga-lagakan diantara PDRM dan ATM. Kononnya 'manusia' ini terlibat merancang misi penghantaraan askar dan aset ketenteraan ke Lahad Datu. 'manusia' ini mengakui 8 wira Lahad Datu pergi berkelah dan bukannya berperang. Lebih memilukan 'manusia' ini berkata, "wira Lahad Datu ini tiada skill berperang"..


WA dengar-dengar dia ni agen PKR, dapat masuk TUDM pun sebab pakai kabel saja. WA tak tuduh haa~ Anyway kalau korang baca printscreen dia memang panas der.. lihat gambar di bawah :


Pergghh~ Gila babi si lahanat anak haram ni kutuk polis-polis yang dah meninggal tu, siap kata penghargaan yang diberikan adalah sia-sia. Tulisan kecik sangat? Klik la gambar tu nak besarkan.. adehhhh~

Tapi Allah tu maha kaya.... baru saja WA disajikan dengan gambar kereta Honda Biru dia yang shining berkilat-kilat....


 Tiba-tiba WA dapat satu lagi gambar masuk ke email WA di mana kereta dia yang berkilat-kilat tadi dah ditimpa satu kemalangan yang agak teruk :


 WAAAkakakakakakakakakakakakakakakaka~ Ini real ni der!! WA ada tertanya-tanya jugak adakah kejadian ni superimpose, kejadian sebenar atau beliau dikatok? Jawapan yang WA terima rupa-rupanya beliau terlibat kemalangan di Perak tadi. Perghhh~ CASH Allah bayar kat duniaaa tuuuu....

Orang macam nilah yang memburukkan nama penjawat awam yang lain, mangkok jamban sialan ni patut dipecat sahaja. Dek kerana nila yang setitik inilah habis semua pegawai TUDM terpalit nama. Si mangkok jamban ni menulis kononnya tenteralah lebih hebat. WA rasa tentera pun malu dengan statement mangkok sekor ni.

Hidup dalam Malaysia, bekerja sebagai penjawat awam yang menjaga keselamatan negara, bekerjasama dengan anggota keselamatan yang lain, tapi masih ada yang perangai macam budak tak cukup umor dalam mengatakan aku ni lebih terer dari kau. Ini semua POYO der~ aku ludah sikit muka lu laa~ TUIHHHH~

Waris Amp : WA rasa kalau dia mati dalam eksiden tu pun takkan diberikan penghargaan.. dia pun taknak...mati katak katanya..

Sumber: PaperWaris 

 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...