Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Friday, March 15, 2013

P.I BALA MENINGGAL DUNIA?

P.I BALA MENINGGAL DUNIA?....... 

Aktivis PAS, Khalid Ismath berkabung untuk PI Bala ?

Kisah pimpinan & aktivis PAS yang membuat amalan-amalan karut bukan sesuatu yang pelik. Bak kata Tuan Guru Nik Aziz yang sanggup berkawan dengan SYAITAN demi politik sempit mereka.



KUALA LUMPUR, 15 Mac Penyiasat persendirian P. Balasubramaniam (gambar kanan) meninggal dunia hari ini kerana masalah jantung, beberapa minggu selepas pulang ke tanah air selepas lama menetap di luar negara dan berikrar untuk mendedahkan perkara sebenar berkaitan dengan pembunuhan warga Mongolia Altantuya Shaariibuu pada 2006.
Peguam beliau Americk Singh Sidhu mengesahkan perkara ini apabila dihubungi oleh The Malaysian Insider pada pukul 2.50 petang hari ini. Beliau meninggal lebih kurang 45 mini lalu, kata Americk kepada wartawan. Americk mengatakan isteri Balasubrmaniam menghubungi ambulan apabila bekas persendirian itu mengalami serangan jantung dirumahnya.
Peguam mengatakan sudah terlambat apabila ambulan sampai, sambil menambah, beliau (Bala) meninggal dunia ketika masih di rumah, katanya. Americk mengesahkan Balasubrmaniam telah dimasukan ke wad di Hospital selama seminggu dari 3 Mac, tetapi pulang ke rumah untuk berihat. beliau mengatakan telah bercakap dengan Balasubrmaniam beberapa hari lalu dan anak guamnya itu kedengaran dalam keadaan baik.
Ia adalah sangat tidak dijangka. Saya dalam kesedihan...saya fikir dia mungkin salah seorang daripada rakyat Malaysia yang terbaik kita miliki, kata Americk, yang tidak berada di rumah anak guamnya apabila serangan jantung berlaku. Sementera itu, seorang lagi sahabat karib Bala, Deepak Jaikishan mengucapkan takziah kepada kelaurga Bala.
IBM Kata : Takziah kepada keluaraga Balasubrmaniam, bala kepada Anwar dan Deepak. Lepas ini apa pulak cerita yang mereka nak reka untuk mengaitkan DS Najib dengan pembunuhan Altantuya. Bala dah tak ada.  Pada siapa mereka bergantung harapan? Bala...bala...terima je le Anwar/Deepak oiiiii. Itu yang korang nak. Betul tak?
 

Bila artikel sebegini keluar maka akan ada dakwaan yang mengatakan ia artikel kurang ajar.
Tak sensitif kepada si mati.

Itu sebenarnya mentaliti biasa di dalam pakatan pembangkang...
Walhal mereka dalam pembangkang yang suka menuding jari kepada orang lain...

Mereka gemar memainkan persepsi, 'SEMUA SALAH UMNO'

"Basikal rosak di dalam hutan juga adalah salah UMNO"

Walau apa pun, SL mengucapkan takziah kepada keluarga si mati

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...