Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Monday, March 18, 2013

RUSUHAN PENYOKONG PEMBANGKANG DI PARLIMEN ANWAR IBRAHIM!!

GEMPAR! FOTO & VIDEO RUSUHAN PENYOKONG PEMBANGKANG DI PARLIMEN ANWAR IBRAHIM!!

Semalam SAMSENG -SAMSENG UPAHAN PKR telah menggangu progran ceramah anjuran NGO di Guar Perahu yang menampilkan Naib Presiden PERKASA, YB Datuk Zulkifli Nordin & Musyidul Am TIBAI Sdr Zahid Mat Arip . Kehadiran hadirin yang hadir adalah dianggarkan 600 orang. 
Seorang samseng PKR juga telah ditangkap pihak polis semasa insiden menceroboh ke dewan ceramah kerana bertindak agresif hingga menendang kereta Polis. 

Pada pukul 9 .30 malam , mereka yang seramai 60 orang memakai baju PKR & PAS termasuk kanak-kanak telah berkumpul di tepi jalan hadapan dewan membuat riuh & memaki hamun dengan kata-kata kesat. 
Kumpulan samseng ini turut melaungkan sorakan" reformasi , "Katak" , "Polis Anjing " , " Jangan masuk Permatang Pauh , " Jangan guna dewan sekolah " , sambil memijak kain rentang ceramah . .

Kemudian mereka bertindak liar dan ganas dengan menceroboh masuk ke dalam dewan tempat ceramah dengan membaling Telur Busuk termasuk penceramah kepada Datuk Zulkifli Nordin. 
Lihat video eksklusif di bawah :

video perusuh penyokong pakatan pembangkang 
SAMSENG PKR GANGGU CERAMAH ZULKIFLI NORDIN DI PERMATANG PAUH


Samseng PKR ganggu bukti ketakutan Anwar di Permatang Pauh 
komen Sdr Zahid Mat Arip , Mursyidul Am TIBAI mengenai tindakan samseng PKR gangu ceramah NGO di Guar Perahu



Untuk banyak gambar lain dan laporan penuh : KLIK SINI
Inilah mentaliti menjijikkan penyokong pembangkang yang bukan sahaja kurang ajar tetapi mengguatkan lagi kenyataan TS Muhyiddin Yassin sebelum ini yang mendedahkan wujudnya komplot pembangkang untuk memporak-perandakan negara semasa PRU13 nanti. KLIK SINI

1 comment:

  1. cara penyampaian maklumat orang orang BN dan sesiapa yang menyokong terlalu AKEDEMIK sangat, cuba belajar cara macamana puak puak pembangkang menghasut dan mempengaruhi penyokong mereka.. Patut cara yang sama digunakan pendek, padat dan berkesan...ni tidak....melerek lerek sampai rakyat tak faham apa maksudnya.... kalu bolih guna bahasa melayu pasar yg mudah rakyat faham...ADA ERTI ???

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...