Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Saturday, March 23, 2013

SPR SAHKAN PapaGomo Pengundi Hantu , RAFIZI SAHKAN Anwar Dalam Video 'Papagomo"

PapaGomo disahkan pengundi hantu




SPR AKUI PAPAGOMO @ WAN MUHAMMAD AZRI WAN DERIS PENGUNDI HANTU
Saya alu-alukan pengakuan Pengerusi SPR, Tan Sri Abdul Aziz Mohd Yusoff bahawa wujud pengundi hantu di dalam daftar pengundi, seperti yang dilaporkan oleh portal berita The Malaysian Insider hari ini.
Beliau juga memberi jaminan bahawa jika semakan SPR dengan Polis Diraja Malaysia (PDRM) menunjukkan bahawa Wan Muhammad Azri Wan Deris yang memegang kad pengenalan (biasa) 830121-03-5019 dan kad pengenalan (polis) RF142863 adalah orang yang sama, SPR akan membatalkan pendaftaran undi menggunakan kad pengenalan (polis) bagi mengelakkan undi dua kali.
Semakan kami pagi ini dengan Sistem Semakan Daftar Pengundi SPR menunjukkan bahawa rekod yang didaftarkan dibawah RF142863 telah pun dibuang dari daftar pengundi seperti yang dibuktikan oleh paparan skrin.
Ini mengesahkan bahawa Wan Muhammad Azri Wan Deris @ Papagomo adalah individu yang sama dan telah didaftarkan sebagai pengundi hantu, oleh sebab itulah rekodnya dibuang dari senarai undi pos.
Oleh yang demikian, saya mencadangkan Tan Sri Aziz sebagai Pengerusi SPR memberi jawapan yang lebih meyakinkan dalam usahanya membersihkan daftar pengundi yang beliau sendiri akui wujud pendaftaran berganda yang membawa kepada fenomena pengundi hantu.
Alasan beliau bahawa SPR tidak dimaklumkan mengenai rekod perkhidmatan anggota keselamatan yang telah meninggalkan perkhidmatan tidak boleh diterima, seolah-olah beliau cuba menyalahkan PDRM apabila tanggungjawab memastikan daftar undi itu bersih adalah tanggungjawab beliau.
Untuk menyelesaikan masalah pengundi hantu dari kalangan anggota/bekas anggota keselamatan seperti Papagomo, saya cadangkan beliau mengarahkan satu pasukan SPR untuk duduk dengan PDRM tiap-tiap hari dan meneliti rekod setiap pengundi yang didaftarkan di bawah kad pengenalan polis dan tentera.
Satu senarai lengkap bekas anggota keselamatan yang didaftarkan secara berganda hendaklah disiapkan secepat mungkin, bilangannya diumumkan kepada rakyat dan nama-nama mereka dikeluarkan serta merta dari daftar pengundi.
Sekiranya SPR masih berdolak dalih dari melaksanakan perkara yang mudah ini, sudah tentu spekulasi dan tuduhan bahawa SPR tidak telus semakin menebal di kalangan rakyat.
RAFIZI RAMLI
Pengarah Strategi
23 MAC 2013 

Rafizi "selalu-kantoi" tak faham isunya Papa Homo bukan Papagomo

 

Tak tau apa yang Papa Homo sedang lakukan nak burukkan Papagomo. Kalau mereka tak boleh buktikan Wan azri sebagai Papa Gomo, sedialah puluhan juta untuk bayar duit saman.

Utusan pun boleh silap dan disaman siarkan muka Wan Azri sebagai Papagomo. Harap Wan Azri saman saja Anwar dan media-medianya kerana Anwar pun saman Utusan dan TV3 tapi tak saman media FIlipina dan media pembangkang yang secara tak sengaja bantu sebarkan kaitan anwar dan penceroboh Lahad Datu.

Isunya lebih dari isu Papagmo tapi isu Papa Homo.

Tak peduli apa Rafizi kata dna burukkan Papagomo. Rafizi selalu-kantoi sudah salah fakta mengatakan Wan Azri adalah pengundi hantu. Baca SINI.

Macam mana IC lain-lain boleh dipanggil pengundi hantu, Ikut lajik itu, MyMassa SINI kata Rafizi pun pengundi hantu menyamar di Petra Jaya, Sarawak.

Serangan pada Papagomo hanya usaha mereka untuk merosakkan Papagomo supaya harapan mereka pendedahan yang Papagomo mahu lakukan akan tidak bermakna kerana nama Papagomo dapat mereka rosakkan.

Papagomo siapa untuk mereka nak samakan dengan Papa Homo. Papagomo tak mahu jadi Perdana Menteri. Papa Homo siang malam makan tidor mimpikan jawatan Perdana Menteri.

Kalau Papa Homo ada macam-macam tengkorak dalam simpanan, rosak negara. Apa Papagomo buat sekali pun tak menjejaskan negara. Dia takde jawatan dalam parti mana-mana pun. Jauh sekali berangan nak jadi wakil rakyat atau ADUN.

Kalau ikutkan posting Papagomo SINI, dia tak ada dedahkan dan sebarkan.  Kenapa saman pilih-pilih. Ramai blogger lain siarkan. Nampak sangat Awnar dendam dengan seorang blogger jalanan yang tiada apa-apa tapi serupa rakyat biasa saja.

Adakah itu sikap Anwar kepada rakyat bila rakyat tak setuju dengan dia. Katanya Anwar hantar gangster pecahkan kepala gomo sampai 5 jahitan. wallahu alam.

Isunya Papa Homo takde moral dan melaukan perbuatan yang binatang pun tak buat. Kalau moraliti pun takde, apa lagi dia boleh lakukan demo kepentingan diri sendiri.

Anwar nak takut-takutkan Papagomo dan larikan masaalahnya dengan Raja Goyang yang dia tak saman serta isu Lahad Datu. Sekarang Papagomo mahu dedahkan hal dia dengan mahasiswa pula. Baca SINI.

Dah backfire!!!! 

Dahlah tu Rafizi ngaku video itu adalah Awnar yang dikatakan memang friendly. Best kalau dapat lihat apa seterusnya video itu.

Cuma-cuma harap Papagomo jangan siarkan benda bengkok dia, nanti kena tangkap!

Apa lagi Papa HOmo nak konar macam dia konar 4 kali dalam interbiu BFM. 

Yang buat Papahomo tak layak jadi PM juga adalah sikapnya yang kuat pembohong dan tak jawab persoalan tentang dirinya. Hairan ada penyokong percaya pada dia....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...