Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Tuesday, March 19, 2013

KEADILAN DAILY AKUI MIRIP KETUANYA ... fitnah liwat 3

RAKYAT SOKONG GAMBAR FITNAH ANWAR DISIASAT

KEADILAN DAILY AKUI MIRIP KETUANYA

Desakan PKR supaya polis siasat dan ambil tindakan segera ke atas pihak yang menyebarkan gambar yang dikatakan fitnah dan lucah sewajarnya disokong oleh seluruh rakyat yang mahukan  kepimpinan negara yang bermoral.
Tentunya Pas juga mahu siasatan ini dijalankan untuk menghilang anggapan bahawa Pas juga terlibat kerana mahu mempastikan agar Haji Hadi dapat jadi Perdana Menteri.
Tentunya orang yang terlibat dengan tuduhan sangat gembira untuk tampil ke hadapan memberikan kerjasama, terutamanya menjelang pilihan raya ke 13 untuk membuktikan hal ini bukan fitnah.
Di bawah ini adalah berita desakan PKR yang tersiar di KeadilanDaily.

Oleh Norutul Ilham
KUALA LUMPUR 18 MAC: Polis didesak menjalankan siasatan dan mengambil tindakan tegas ke atas pihak terlibat penyebaran gambar fitnah lucah melibatkan individu mirip Anwar Ibrahim.
Ahli Majlis Pimpinan Pusat KEADILAN, Fariz Musa berkata, polis tidak boleh berat sebelah membiarkan kes ini tanpa siasatan kerana fitnah tidak akan berhenti setakat itu.
“Pihak polis wajar mengambil tindakan tegas dan serius terhadap mereka yang terlibat dalam penyebaran gambar-gambar lucah ke muka pengadilan, bukan bersikap dwi standard.
“Tindakan undang-undang langkah terbaik dalam kes ini,” kata Fariz pada kenyataan.
Fitnah terbaru itu disebar kira-kira seminggu selepas Azlan Md Lazim, bapa kepada Saiful Bukhari membuat pengakuan betapa kes Fitnah II hanya konspirasi politik untuk memenjarakan Anwar.
Mengutuk keras fitnah itu, Fariz yang juga Ketua Koordinator Jingga 13 menyifatkan tindakan tersebut bukti terdesaknya Umno mengulangi budaya politik kotor.

“Jingga 13 mengutuk tindakan desparado Umno yang dilihat semakin kotor dan jijik, ternyata mendalangi fitnah terbaru terhadap Anwar menjelang PRU 13,” katanya.
Dalam pada itu, beliau tidak menolak perbuatan tidak bermoral itu didalangi pemimpin Umno yang sengaja mahu menjatuhkan kredibiliti Ketua Umum KEADILAN.


“Keyakinan bahawa tindakan para blogger dan cybertrooper Umno sehingga berani bertindak sedemikian bagi tujuan menjatuh dan mengaibkan kredibiliti Anwar.

“Tindakan itu didalangi pimpinan tertinggi Umno yang bankrap moral dan integriti serta sangat takut berdepan pilihan raya,” katanya.




 
























No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...