Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Saturday, March 23, 2013

PANGLIMA GOMO VS PANGLIWAT ANWAR.. KODOK ANWAR TERLOMPAT2 CARI TEMPAT MENANG PRUI13

Seperti dijangka, apabila isu video Anwar beramah mesra ber 'I' dan 'U' dengan seorang jejaka, Rafizi Ramli tampil untuk mempertahankan boss beliau.



Tetapi MiM sangat hairan kerana beliau dan think tank pakatan pembangkang memilih cara character assasination dengan menimbulkan cerita silam blogger Papa Gomo dan buat diversion dengan mengaitkannya dengan Suruhanjaya Pilihanraya.

Come on Fizi.....sebagai 'Pengarah Strategi PKR', itu sahajakah yang mampu difikirkan?

Kerana realitnya, walau apa pun cerita silamnya, aksi-aksi yang dirakam dan telah atau mungkin didedahkan selepas ini, tidak akan berubah.  Jika ada aksi akrobatik, maka itulah yang kita akan nampak.

Dan kenapa Anwar masih mahu memilih Rafizi Ramli untuk membersihkan nama beliau?

Apakah Anwar lupa dengan kekalutan Fizi cuba menepis pendedahan MiM dan rakan blogger, Empayar Pemuda, tentang peristiwa 'Anwar hilang 2 jam dari Twitter dan FB' ketika video aksi akrobatik China Doll?

And true enough! 

Rafizi buat blunder lagi dan dalam masa yang sama, menjatuhkan imej beliau dan boss beliau.


Inilah masaalahnya apabila politician wannabe hingusan seperti jejaka berwajah lembut bertali leher warna merah jambu, Rafizi Ramli, menterjemah ayat Al-Quran secara melulu dan tidak tepat.

Surah Al-Hujuraat : 6  :
Wahai orang-orang yang beriman! Jika datang kepada kamu seorang fasik membawa sesuatu berita, maka SELIDIKILAH (untuk menentukan) kebenarannya, supaya kamu tidak menimpakan sesuatu kaum dengan perkara yang tidak diingini - dengan sebab kejahilan kamu (mengenainya) - sehingga menjadikan kamu menyesali apa yang kamu telah lakukan. - Al-Hujuraat
Dan anda lihat sendiri kelentong Fizi tentang ayat Al-Quran tersebut.

Di dalam video, Fizi merepek dengan berkata "Kita orang Islam, saudara. Ayat Quran cukup jelas bahawa apabila sesuatu berita itu dibawa oleh orang fasik maka kita kena menolak berita itu."

http://novandri.blogspot.com/2013/03/terbaru-pegawai-anwar-berwajah-lembut.html 

Semalam Rafizi mengwar-warkan mereka telah menyaman Papa Gomo kerana Fasik mengikut Al Quran dan harus ditentang. Tetapi Rafizi tidak baca sampai habis hadis tersebut.

Surah Al-Hujurat ayat 6 yang bermaksud" Wahai orang-orang yang beriman! Jika datang kepada kamu seorang fasik membawa sesuatu berita, maka SELIDIKILAH (untuk menentukan) kebenarannya, supaya kamu tidak menimpakan sesuatu kaum dengan perkara yang tidak diingini dengan sebab kejahilan kamu (mengenainya) sehingga menjadikan kamu menyesali apa yang kamu telah lakukan. "

Rafizi hanya pandai bermain kata-kata Tengok Video Rafizi Kantoi sebabnya kalaulah Papa Gomo disaman kerana Fasik tetapi Datuk Trio tidak disaman bermakna betullah video china doll pelakonnya Anwar?

Kalau tidak sudah tentu awal-awal lagi disaman. JADI MENGIKUT HADIS ANWAR BOLEH DITUDUH AKHLAK ROSAK DAN TIDAK LAYAK JADI PM. Tengok video ini yang bukan kali pertama dirayu dan dicabar Anwar menyaman Datuk Trio Watch "Anwar...Saya ulang!.. sekarang saman saya" - Datuk T" on YouTube

Dengan menggunakan alasan yang diberi Rafizi bermakna sahlah Anwar tidak layak diangkat sebagai Perdana Menteri.

Seperkara lagi Rafizi mengatakan Anwar seorang peramah lihat video Watch "Video Homoseks : Rafizi Sahkan Anwar Ibrahim Seorang Yang Peramah 22/3/2013" on YouTube TETAPI RAFIZI MUNGKIN TERLUPA YANG MAKSUD PERAMAH BOLEH SAMPAI TAHAP TERLEBIH MASUK KEDALAM?

TERIMA KASIH RAFIZI KERANA MENCERITAKAN SITUASI YANG SEBENAR PEMBOHONGAN ANWAR.

4 Video disini: http://pecahpalakmikir.blogspot.com/2013/03/video-membuktikan-anwar-terjerat-saman.html?m=1


Perjuanganku Lebih Mudah Kerana Mengusir Penjajah, Tetapi Perjuanganmu Lebih Sulit Kerana Melawan Bangsamu Sendiri

 

Ng Lum Yum Bekas Pengasas PKR Terima Ugutan Bunuh Dari Al Juburi

Saturday, March 23, 2013

 Ng Lum Yum
Bekas Pengasas PKR

Semakin hampir kepada pilihanraya ke 13 semakin panas nampaknya Anwar Ibrahim yang kononya nak menjadi Perdana Menteri menggantikan Najib Razak selepas PRU ke 13 ini. Anwar Ibrahim semakin meroyan dan cukup panas dengan apa yang didedahkan satu persatu oleh Blogger tak tidak kurang bekas bekas pemimpin PKR.

Semalam Gomo perolehi satu maklumat bahawa Ng Lum Yum bekas PKR yang merupakan pengasas Parti Keadilan Nasional (PKR) telah menerima ugutan BUNUH daripada pihak pihak yang dipercayai berkait rapat dengan Anwar Ibrahim.

Gomo telah menghubungi Ng Lum Yum malam tadi dan beliau mengesahkan menerima panggilan talifon dan sms ugutan serta meminta Ng Lum Yum berhenti daripada meneruskan ceramahnya yang mendedahkan perilaku sumbang dan kegiatan jahat Anwar Ibrahim ketua Umum Pakatan Pembangkang.



Menurut Ng Lum Yum juga, rakan rakan bekas pimpinan PKR yang turut sama dalam menjelaskan kepada rakyat tentang kejahatan dan pengkhianatan Anwar Ibrahim. Saudara Ezam Mohd Nor, Zahid Mat Arip dan beberapa lagi nama lain turut mendapat ugutan daripada pihak ANwar Ibrahim.

Inilah modus operandi Anwar Ibrahim yang akan menghapuskan sesiapa sahaja yang akan menentang beliau. Beliau tahu bahawa pendedahan demi pendedahan yang dilakukan oleh bekas bekas pimpinan PKR mendatangkan impak besar buat Anwar Ibrahim dan mematikan langkah beliau untuk memegang tampuk kuasa Perdana Menteri sepertimana yang diidamkan.

Anwar Ibrahim jangan ingat beliau hebat dengan mengupah pihak pihak tertentu untuk menghapuskan orang orang yang menentang beliau. Rakyat dibelakang kami bagi mengetahui kebenaran siapa manusia jijik yang bernama Anwar Ibrahim ini.

Untuk makluman disini pimpinan PKR yang telah keluar parti:

Jelaslah menunjukkan bahawa PKR parti samseng yang akan menghapuskan siapa sahaja yang menentang beliau sepertimana Anwar Ibrahim dipenjarakan 6 tahun kerana salah guna kuasa dan Rasuah pada waktu lalu kerana cuba menghapuskan individu individu yang mendedahkan perilaku sumbang Anwar Ibrahim.

Psssttt..... Anwar Ibrahim lebih JIJIK daripada BABI.

Undi PKR Bawa Kehancuran Negara
Undi PAS Bawa Pepecahan Umat Islam
Undi DAP Bawa Penindasan Bangsa
Undi BN Bawa Kemakmuran Agama, Bangsa Dan Negara.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...