Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Monday, February 18, 2013

Menyedihkan, Karpal Samakan Majlis Syura Pas Macam Sampah Serpihan PR. DAH JELAS LAGI NYATA . PAS DALAM PR MERUGIKAN AQIDAH UMAT ISLAM.

Menyedihkan, Karpal Samakan PAS Peminta Sedekah?!!!

Kenyataan terbaru yang dikeluarkan Karpal Singh berhubung ketetapan membenarkan penggunaan kalimah Allah nyata menunjukkan bahawa sememangnya PAS hanya layak diibaratkan "melukut ditepi gantang".
Sungguhpun berkali- kali ditegaskan bahawa Pakatan Rakyat tetap dengan pendirian mereka untuk membenarkan penggunaan kalimah kepada Kristian, PAS seakan terus terbelit di dalam Pakatan Rakyat. Malahan kepimpinan PAS dilihat semakin bacul untuk memberikan tekanan kepada proksinya di dalam pakatan untuk menerima pendapat mereka.
 
memandangkan kedudukan Melayu dan umat Islam hari ini, langkah ke arah berkenaan amat perlu untuk meninggikan syiar dan mempertahankan kedaulatan Islam.  Pas sepatutnya muhasabah diri dan bercerai daripada Pakatan Rakyat.

Selaku sebuah parti yang kononnya memperjuangkan Islam, PAS sudah seharusnya mengambil inisiatif untuk membetulkan pandangan serong proksinya itu dan menerangkan kesan dan implikasinya ke atas umat Islam sekiranya perkara bodoh seperti itu diteruskan.
Dalam masa sekarang ini, admin percaya banyak mata yang melihat bahawa DAP dan PKR adalah sebuah parti yang lebih dominan berbanding PAS di dalam Pakatan mereka.
 
Dengan penyokongan Pas Terhadap PR secara membabi buta dan akhirnya Pas dah terkeluar daripada Perjuangan Asal Mereka Untuk Menegakan Islam Sebenar. Dan akhirnya beberapa pendapat yang mengharamkan PAS.. Untuk mewujudkan semula kewibawaan PAS sebagai pejuang Islam , Pas perlu tinggalkan PR

Karpal Singh sendiri pernah berkali-kali menegaskan pendiriannya yang dilihat tidak sejajar dengan kemahuan Islam PAS seperti penubuhan negara Islam dan perlaksanaan hudud melalui media. Kenapakah kepimpinan PAS masih mahu mendiamkan diri?
 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...