Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Monday, February 20, 2012

YB Dato' Dr Hasan Mohd Ali_180212_Pengkalan_Hulu_Perak

Ucapan YB Dato' Dr Hasan Mohd Ali, ADUN Gombak Setia. Aqidah dan Kuasa Ke-3. 18 Februari 2012, Stadium Mini Pengkalan Hulu, Perak. Anjuran: Persatuan Bekas Polis, Cawangan Pengkalan Hilir

Bekas Pesuruhjaya Pas Selangor, Datuk Dr. Hasan Ali berkata, terdapat pemimpin kerajaan Selangor termasuk daripada Pas sendiri menerima perbuatan maksiat oleh umat Islam sebagai satu cabang hak asasi manusia.

Menurut beliau, dalam tempoh lebih tiga tahun menjadi anggota Exco menjaga hal ehwal Islam kerajaan Selangor, beliau cuba menegakkan Islam melalui peruntukan enakmen syariah negeri terhadap orang Islam, tetapi mendapat bantahan kuat daripada DAP dan PKR, dua parti yang bersama Pas membentuk kerajaan negeri Selangor.

"Mereka memberi alasan apa yang saya buat bertentangan dengan prinsip hak asasi, kebebasan untuk buat pilihan dan ada yang menyatakan apa salahnya siang-siang sudah teruk bekerja dan biarlah malam dia melakukan sesuatu yang melegakan dengan girlfriend," katanya semasa ditemuramah dalam program bual bicara Helo Malaysia BernamaTV di saluran 502 Astro malam ini.

selanjutnya layari



CINA HINA HASAN ALI TAK KUAT IMAN....CINA NI KUAT IMAN TARA MANA ??? PENYOKONG PR TERUTAMANYA MELAYU PAS DAN MELAYU PKR "BERTAKBIR" BILA SI CINA MABUK INI BERTERIAK "TAKBIR " ...... ISLAM SEMAKIN DIHINA




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...