Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Monday, February 20, 2012

NIK AZIZ MENANGIS!!! , AMBO MALU !!! HJ NUAR PUNYA HAL????

powered by

SAH HJ ANWAR AKAN BUAT NIK AZIZ MENANGIS!!!


Macam yang kita semua sedia maklum, Si Ketua Penipu tu merupakan seorang bekas pemimpin yang paling takut nak berhadapan dengan Kebenaran.

Sedangkan nak menjaga dan memelihara imej serta maruah diri dia pun dia GAGAL nak laksanakan, inikan pulak dia nak rosakkan imej dia dengan Israel.

Dan buat sekian kalinya, dia diyakini tidak akan mengambil apa - apa tindakan bagi menjelaskan pendirian dia terhadap Negara Rejim Zionis tu kepada rakyat.

Maka, menangis la Si Wali Terompah tu sebab telah dikhianati oleh Si Ketua Penipu tu buat sekian kalinya. Bukan baru dia kena 'kencing' dek Ketua Penipu tu.


Berkecai la impian puak - puak Khawarij PAS tu bila diorang dapat tahu yang Si Ketua Penipu tu tetap mahu menyokong Israel yang dah bunuh ramai rakyat Palastine tu.

Tinggal lagi, Si Wali Terompah tu pun takkan sedar diri sebab dah dibutakan dek Si Ketua Penipu tu dengan Mimpi Indah ke Putrajaya selama hari ini.

Jadi tak heran la kalau Si Wali Terompah dan puak - puak Parti Angguk Saja tu masih sanggup bersekongkol dengan Si Ketua Penipu tu walaupun dia menyokong penuh keselamatan Israel. Bila dah berkawan dengan Setan ni, semuanya Halal belaka!!!


KUALA LUMPUR 19 Feb. - Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim diyakini tidak akan mengemukakan saman terhadap The Wall Street Journal (WSJ) walaupun mendakwa media itu telah menyiarkan jawapan berbeza berhubung kenyataan kontroversinya yang menyokong sebarang usaha memastikan keselamatan negara Israel.
Bekas Naib Ketua Angkatan Muda Parti Keadilan Rakyat (PKR), Mohd. Zahid Md. Arip berkata, dakwaan Anwar itu memang sudah diduga selepas taktik menyalahkan media tempatan memutar belit laporan WSJ gagal meyakinkan rakyat dan rakan dalam pakatan pembangkang.
"Jika betul, kenapa takut untuk saman WSJ seperti yang biasa dilakukannya kepada media-media tempatan khususnya Utusan Malaysia.
"Saya yakin Anwar tidak akan menyaman media itu (WSJ) kerana semua jawapan tersebut memang keluar dari mulutnya sendiri, tetapi kerana sudah tersepit terpaksalah dia menuduh WSJ melaporkan kenyataan yang berbeza," katanya ketika dihubungi di sini hari ini.
Beliau berkata demikian ketika diminta mengulas kenyataan Anwar yang mendakwa jawapannya kepada WSJ mengenai isu menyokong sebarang usaha memastikan keselamatan Israel adalah berbeza dengan apa yang disiarkan media tersebut.


BERANIKAH ANWAR IBRAHIM SAMAN WSJ?



Gesaan Nik Aziz Nik Mat terhadap Anwar Ibrahim sama ada tarik balik kenyataan atau saman akhbar The Wall Street Journal pastinya akan disambut dingin. Menjadi kebiasaan bagi Anwar Ibrahim akan berdolak dalih terhadap apa sahaja kenyataan biarpun ia datangnya dari pemimpin Pakatan Pembangkang.

Kebangkitan Rakyat Halau Anwar Gadek (Caw Gadek) 20





Tidak siapa menyangka... Di sebalik gelaran ANUGERAH TUHAN, akhirnya ZIONIS juga yang menjadi sembahan dan pujaan Anwar Ibrahim!!!


“Kenyataan saya kepada ASWJ secara jelas meletakkan aspirasi rakyat Palestin yang mahukan keadilan, keamanan dan maruahnya dihormati sebagai syarat kepada tuntutan Israel agar keselamatannya dijamin.”

Pembohongan Anwar memang terserlah di atas. Di mana?

Di antara ungkapan Anwar ialah:-

a- “I support all efforts to protect the security of the state of Israel,” (Saya menyokong segala usaha untuk melindungi keselamatan negara Israel).”

b- “a step which he said remains contingent on Israel respecting the aspirations of Palestinians.” (pendirian tersebut tertakluk kepada syarat bahawa Israel mesti menghormati aspirasi rakyat Palestin) tidak pula disiarkan sepenuhnya.”

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...