Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Saturday, February 25, 2012

MEMANG SAH BADRUL AMIN DITANGKAP KHALWAT!




Berita Badrul Amin, PKR dicekup berkhalwat telah tersebar dalam media online dan berita ini turut dilaporkan dalam media pro pembangkang iaitu The Malaysian Insider dan Malaysiakini.

Badrol Amin dikatakan telah kelam kabut dan mengambil langkah mengirimkan SMS kepada semua ahli PKR dalam usahanya menyelamatkan diri.

Berikut SMS yang dihantar oleh Badrol Amin kepada beberapa ahli PKR :
"Kes isteri orang lari dari suami dtg ke hotel di Kuantan tmpt retreat. Suami dtg dgn gangster tuduh ana bawak lari n sorok. Kes setel 'family problem'. Mak pompuan datang. Mmg dorang nak cerai. Isteri dh selalu nak lari. Ana nasihat pulang semula"
Bagaimana agaknya kes ini akan cuba ditutup oleh PKR. Adakah alasan Badrul memberi ceramah agama one-on-one dengan seorang wanita dalam bilik hotel? Ye, pada pukul 3 pagi?

Read more: http://celahgelegar.blogspot.com/2012/02/terkini-dr-badrul-amin-kena-cekup.html#ixzz1nTMqErUX

Pegawai penguatkuasa tidak gelap mata dengan tawaran rasuah yang mahu diberikan oleh pemimpin PKR sebaliknya terus mengambil tindakan terhadap pasangan tersebut.Berita penangkapan Badrul Amin dan isteri orang turut disahkan oleh Timbalan Pengarah Jabatan Agama Islam Pahang (Jaip), Datuk Mohd. Ghazali Abd. Aziz.

Setelah aku melakukan penyiasatan tahap persendirian aku, maka aku sudah pun mendapat cerita yang sebenar. Memang sah Dr Badrul Amin ditangkap khalwat dengan isteri orang. Begini kisah penuhnya..

PKR telah merancang untuk mengadakan permukiman atau dalam bahasa laymannya 'retreat untuk parti lahanat mereka ini. Destinasi awal yang mereka pilih adalah Lumut, namun atas sebab-sebab tertentu mereka kemudiannya memilih Swiss Garden di Pahang.

Maka turunlah ahul-ahlul PKR untuk memperbodohkan diri mereka disini, dalam kesempatan yang ada Ustaz yang mungkin dah jadi Nabi di pandangan ahlul PKR ini telah melakukan satu perbuatan yang tak boleh diterima.

Badrul Amin telah memasuki bilik wanita yang namanya Za**w***. Dia ni merupakan isteri orang. Pelik jugak ya, apa si pembantu Imam Mahdi ni buat dengan isteri orang dalam bilik secara berdua-duaan ya? Takkan Badrul sedang ajar mengaji kot? Apa motif dia masuk ke dalam bilik tu?

Semasa Badrul Amin sedang asyik masyuk dengan isteri orang ini, tiba-tiba pintu bilik tersebut diketuk pintunya, bila dibua suami wanita itu bersama-sama rakan dia terpacul di daun pintu. Apalagi? Suami wanita itu terus cekup Badrul dan isterinya dan dibawa mereka ke Jabatan Agama Islam Pahang.

Rupanya si suami sendiri yang tangkap ketika mereka sedang berkhalwat! Pelik aku dengan perangai Ustaz Dunia dan AKhirat bernama Badrul ni, dia kan baru saja berkahwin dengan seorang wanita yang sangat cantik? Tak cukup lagi ustaz? Astagfirullah!

Dengar khabarnya suami wanita itu sedang berang dan Badrul Amin dah tak keruan dibuatnya. Sama-sama kita nantikan kisah selanjutnya ok. Agk-agak korang la apalagi Milo Suam Gay dan Ameno Gersang World nak spin pasal isu ni ya?

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...