Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Saturday, April 27, 2013

TERBUKTI HUSAM MUSA KUAT FITNAH ... YANG DENGAR FITNAH PULAK ANGGUK2 AJE .. JAWI AMBIL TINDAKAN TERHADAP HUSAM KAMBING

Tiada Pemecatan AJK Surau Presint 11 Seperti Yang Didakwa Husam Musa 

 

Penduduk Putrajaya Menolak Husam Di Putrajaya Akibat Pembohongan Serta Fitnah Husam Menjadi Jadi.


BARANGKALI fitnah serta permbohongan telah menjadi darah daging Husam Musa dan kita tahu daripada mana atau siapa guru ataupun orang-orang yang berada di belakang untuk menjadikan beliau berani menabur fitnah terutama sekali menjelang tarikh mengundi PRU13 pada 5 Mei nanti. 

Tidak cukup menabur fitnah di negeri kelahirannya Kelantan, penyakit fitnah terus menjalar hingga ke Putrajaya apabila beliau memfitnah Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan (JAWI) memecat AJK Masjid serta menghentikan azan Subuh di Putrajaya. 

Husam Musa sudah hilang sahsiah dan jati dirinya dengan meletakkan kepentingan politik lebih utama daripada maruah beliau sebagai seorang Islam dan tidak cukup selama ini PAS mempersendakan islam, Husam mula membuka laluan fitnah serta pembohongan di sepanjang kempen PRU13 di Putrajaya. 

Husam yang bertanding menentang penyandang kerusi Parlimen Putrajaya,Tengku Adnan Tengku Mansor di Parlimen tersebut kelihatan semakin terdesak dan tindakan beliau memfitnah itu membuatkan Pengarah JAWI Dato Che Mat membuat laporan polis dan akan menyaman Husam musa kerana memfitnah jabatan tersebut. 

Husam telah menggunakan taktik kempen dan rayu undi dengan cara cukup jahat serta tidak berhemah apabila membawa budaya fitnah serta caci maki ke dalam masyarakat ataupun rakyat di Putrajaya.
Husam juga pernah menfitnah Tengku Adnan samseng ternyata Tengku Adnan adalah seorang jiwa penyayang dan bertanggungjawab menjaga serta membantu penduduk disekitar Putrajaya.

Kesian anak saudara Husam ni, pakcik sendiri walau sudah berada di Putrajaya masih tidak mampu meluangkan masa sekejap untuk melawat. 

SYABAS TENGKU ADNAN YANG KEPRIHATINAN TANPA MENGIRA IDEOLOGI POLITIK

Begini ke rupa pemimpin yang kononnya melaungkan kerajaan berkebajikan? Berkebajikan ala pakatan.... HAIRAN dengan perangai orang dari pakatan bangang ni. Sibuk memanjang dengan kempen dan ceramah fitnah terhadap Barisan Nasional sehingga tiada masa nak lawat atau ziarah anak saudara sendiri yang terlantar 5 hari di hospital. 

Mujur ada pemimpin prihatin yang sanggup menghulurkan tangan walaupun tiada pertalian darah. Gambar di atas ialah Norhidayah bt. Razak, anak saudara Husam Musa yang terlantar selama 5 hari di Hospital Putrajaya. 

Mereka berdua mempunyai pertalian saudara yang cukup dekat iaitu bapa kepada Norhidayah adalah adik beradik kepada Husam Musa yang dikhabarkan menjadi calon Parlimen Putrajaya. Kesian anak saudara Husam ni, pakcik sendiri walau sudah berada di Putrajaya masih tidak mampu meluangkan masa sekejap untuk melawat. 

Begini ke rupa pemimpin yang kononnya melaungkan kerajaan berkebajikan? Berkebajikan ala pakatan.... Syabas kepada Ku Nan atas keprihatinan beliau yang walau siapa pun yang ditimpa musibah, tolak dahulu ideologi politik masing-masing yang penting persaudaraan sesama Islam tidak terkubur. Nak harapkan Husam datang melawat??? Haraaaaaammmmm.......


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...