Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Thursday, April 25, 2013

RAFIZI RAMLI MEMPUNYAI 3 SAMAN AES DAN 9 SAMAN JALAN RAYA yang belum dibayar semenjak dari tahun 2011 l.

Abam Rafizi Ramli Kantoi

 


Kalau dah jenis gay, perangai pun serupa macam HARAMJADAH ler jugak!

Bersungguh-sungguh Rafizi Ramli cuba membuktikan yang Rosmah Mansor melakukan pelbagai kesalahan dalam negara ini. Walaupun Rosmah Mansor tidak bertanding pun di Parlimen Pandan, tetapi Rafizi Ramli terus dihantui oleh Rosmah Mansor walau ke mana pun dia berada.

Barangkali budak gay bernama Rafizi Ramli ini sudah jatuh cinta dan beralih kecenderungan seksualitinya kepada wanita. Malangnya, wanita yang dia jatuh cinta adalah isteri Perdana Menteri dan jauh lebih berusia berbandingnya.

Semalam, kecohlah Rafizi Ramli seperti pondan tertelan gigi palsu. Yang dikecohkannya sehingga perlu mengadakan sidang akhbar adalah DIA MENEMUI DUA SAMAN AES melibatkan sebuah kereta sedan Proton Waja atas nama Rosmah Mansor. 

Itu sahajalah yang dia nak tunjuk sebenar. Tak ada apa-apa pun yang istimewanya dengan saman tersebut.

Dia cuba membuktikan yang Rosmah Mansor tidak mematuhi peraturan dan undang-undang sehinggakan undang-undang jalan raya pun dilanggar sewenang-wenangnya.

Barangkali Rafizi Ramli yang telah dipecat dari PETRONAS tetapi masih berbangga-bangga kononnya dia sendiri yang minta berhenti, tersalah kulum kut malam sebelumnya.

Saman belum bayar yang dipertikaikan bertarikh 30 Januari 2013 dan 13 Mac 2013. Rasa-rasanya lebih ramai pelaku saman jalan raya yang mempunyai saman jauh lebih lama dari tarikh-tarikh berkenaan.

Mari kita lihat pula saman jalan raya Rafizi Ramli. Mari juga kita kira berapa saman dia!


RAFIZI RAMLI MEMPUNYAI 3 SAMAN AES DAN 9 SAMAN JALAN RAYA yang belum dibayar semenjak dari tahun 2011 lagi.

Mana lagi hebat?

Antara dua saman 2013 PROTON WAJA Rosmah Mansor yang belum dibayar atau 12 saman HONDA CIVIC Rafizi Ramli yang belum dibayar dari tahun 2011?


Seorang lagi pemimpin Pakatan Rakyat yang tidak kurang hebatnya mengumpul saman belum berbayar adalah Pesuruhjaya PAS Negeri Perlis, Hashim Jasin. Hashim Jasin yang menggunakan kereta PORSCHE mengumpul 3 saman AES dan 4 saman jalanraya. Jumlah keseluruhan saman atas nama Hashim Jasin pula adalah 18 saman. Paling mengejutkan ialah, ada saman-samannya yang tertunggak semenjak 11 tahun lalu!!!
 
Rafizi sedang terkial-kial apabila kisah ikannya terbongkar...

Cuba cari bahan yang boleh buat gempak supaya namanya jadi perhatian dan orang akan lupa kisah anak ikan dan pembohongan dia yang lepas lepas.
Semalam Rafizi membuat pendedahan yang sangat sangat menggemparkan negara apabila mendedahkan Datin Seri Rosmah ada dua saman aes yang belum dibayar. 

Serangan terhadap Datin tidak habis habis dan terus dijadikan sasaran untuk menimbulkan rasa benci masyarakat terhadap PM dan isteri. 

Rafizi kata Najib Razak mengamalkan undang-undang double standard....

Double standard apa ke bendanya jika isterinya dia sendiri pun kena saman dan saman yang belum dibayar boleh dilihat oleh semua orang di seluruh dunia melalui laman MyeG

Jika double standard takdelah datin seri kena saman...

Terima kasih kepada Rafizi kerana mendedahkan perkara ini dimasa kempen PRU kerana perkara ini boleh membantu BN. Sekali gus menafikan dakwaan yang dibuat pembangkang selama ini bahawa BN mengamalkan undang undang yang tidak adil, salah guna kuasa dan sebagainya. 

Apa yang didedahkan Rafizi semalam membuktikan di bawah pentadbiran BN undang-undang dikuatkuasakan ke atas sesiapa sahaja tanpa memilih bulu. 

Bukan seperti Rafizi yang mengaku dirinya seorang akauntan tetapi tidak tahu undang-undang BAFIA. Bila kena dakwa mengamuk kononnya undang-undang tak betul dan tak adil. Dah lakukan kesalahan terima sahajalah hakikat dan bersedia hadapi hukuman. 

Berhubung saman ke atas kenderaan Datin Seri Rosmah, ikut maklumat yang diterima Datin belum menerima surat saman berkenaan sehingga semalam. Beliau akan bayar saman berkenaan apabila surat saman diterima. 

Datin Seri Rosmah pakai kereta Proton Waja ada 2 saman dijadikan satu isu besar oleh Rafizi. 

Pesuruhjaya Pas Perlis pakai kereta porshce ada 3 saman AES dan 4 saman trafik yang belum dibayar. Jumlah keseluruhan saman yang ada di atas nama Hashim Bin Jasin adalah 18 saman. Malah ada saman-samannya tertunggak sejak 11 tahun lalu. 

Malah Rafizi sendiri mempunyai saman yang belum dijelaskan. Rafizi Gay ni NGOK ke apa? Biasalah, kalau dah kaki biseksual memang macam tu. sadis....

Psssttt..... Blogger Parpu Kari akan membongkarkan kisah Rafizi Ramli pelihara anak Ikan untuk kepuasan nafsu serakah nya dan Anwar Ibrahim.
 
 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...