Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Monday, April 22, 2013

HAJI HADI DEDAHKAN ADA CALON PKR PENGEDAR PIL KUDA.. SELEPAS SKANDALSEKS , JUAL DADAH PULAK PEMIMPIN PAKATAN RAKYAT

Kemaskini : Harakah TARIKBALIK Artikel Ini ! ! Hadi - Perjelasan Isu Pertindihan Calon PRU13 -

BERNAMA sudah keluarkan artikel mengenai Hadi yang beri alasan kenapa berlaku pertindihan kerusi PRU13 antara Pas-Pkr dan ini ada disiarkan oleh SINAR.

"Tetapi kalau ada calon yang kita khuatiri (calon) tangkap muat hingga menyebabkan pelbagai kemungkinan boleh berlaku, maka Pas mesti bertindak.

"Di Johor berlaku pertindihan sebabnya kita tunggu rakan kita (PKR) lambat tiba masuk nama calon. Sikit lagi nak tamat, tak mari-mari maka kita siap sedia takut BN (Barisan Nasional) menang tak bertanding. Bila Pas masuk barulah dia masuk,"


"Ada calon-calon yang kita khuatir berdasarkan maklumat adalah tukang jual pil kuda. Nak jadi calon macam mana? Malah ada calon yang menjulang gambar (Vladimir) Lenin, (Joseph) Stalin dan Karl Marx letak di markas. Orang Pas tidak boleh kerja dengan calon macam ini,"

Baca dulu, dari HARAKAH

Ada orang kata, ini nak ambil berita, bolehlah. Bagaimana nak memerintah negara bila PAS berlawan dengan PKR. PAS bertindak meletakkan calon di beberapa tempat kerana mahu menyelamatkan Pakatan Rakyat. Kita tidak mahu kerajaan kita jatuh seperti di Perak. Memerintah sekejap.

PAS mempunyai jentera yang paling ramai di seluruh negara. PAS tidak menentang calon kawan-kawan dalam pilihanraya tetapi kalau ada calon yang kita khuatir, calon yang tangkap muat, yang boleh menyebabkan berbagai-bagai kemungkinan boleh berlaku, maka PAS mesti bertindak. Ini berlaku pertindihan.

Di Johor berlaku pertindihan kerana sebabnya kita tunggu rakan kita mari tak mari masuk calon. Sikit lagi tak mari, kita standby, takut dia tak mari Umno menang tak bertanding - hak jual calon ini berlaku - bila PAS masuk baru dia masuk - itu ceritanya.

Ada calon-calon yang kita khuatir - tak perlu kita sebut - tukang edar pil kuda - nak jadi calon macam mana? Orang PAS tak boleh kerja calon macam ini. Terang-terang saya sebut. Orang Keadilan pun tak terima. Mahu jadi calon, dengar cerita jual pil kuda. Ada calon yang menjulang gambar Stalin, macam mana orang PAS nak sokong. Orang PAS kerjasama dengan PKR dan DAP - tak kerjasama dengan parti Stalin - parti Lenin (Karl Marx) - gambar Karl Marx duduk dalam markas - nak suruh orang PAS kerja - macam mana nak suruh orang PAS kerja? Komunis diharam di Malaysia. Itu yang jadi bertindih itu.

PAS nak selamatkan PR - tak nak jadi macam Perak. PAS tetap bersama PR. PAS bertindak untuk memelihara keteguhan bukan sahaja masa pilihanraya tetapi setelah kita diberi kemenangan oleh Allah SWT supaya syaitan-syaitan tak boleh masuk dalam PR.

Itu penjelasan saya - boleh masuk surat khabar besok supaya mereka yang tak faham masalah ini boleh faham. Mengapa kita bertindak - kita tak ada masalah kerjasama dengan DAP, kerjasama dengan PKR yang sepenuhnya PKR, yang sepenuhnya DAP, tetapi hak mari kaki-kaki haru ini jadi calon - ini PAS tak boleh terima. Kita mahu kerajaan yang kuat - kerajaan yang boleh memerintah yang dijanji dalam buku Jingga.

Presiden PAS
21 April 2013

Kenapa Harakah tarik balik ek ? Takut Polis Cawagan Narkotik cari Hadi untuk dapatkan maklumat calon mana yang jadi TONGKANG PIL KUDA ?

Ini satu tuduhan yang SERIUS NI !

Kita boleh narrow down kan tuduhan Hadi kepada kerusi2 yang ada pertembungan Pas - Pkr/Dap ... bukankah kerusi2 itu yang dirujuk oleh Hadi kan ? Ok, SIAPA KAH SUSPEK KEGEMARAAN ANDA ?

Kepada Hadi  - Jadilah seorang rakyat yang bertanggungjawab !

Dibawah adalah pengakuan Hadi - minit 1:50 


Di Damansara calon PAS, Ridzuan Ismail dan calon PKR Dr Mohd Nasir Hashim masing-masing mendaftarkan diri bersama dua calon bebas untuk menentang calon UBN Halimaton Saadiah Bohan.


Di kerusi Bukit Besi (Terengganu) pula, Mohd Syamsul Md Amin (PKR) dan Roslan Ismail (PAS) menentang calon UBN, Rosli Daud.

Kerusi Kota Putra, calon PKR Abdul Ghani Ibrahim dan calon PAS, Adam Mat Said akan menentang calon UBN Mohd Mahadi Musa.


Manakala di Seberang Takir calon PAS Zakaria Dagang dan calon PKR Ahmad Nazri Mohd Yusuf menentang calon UBN Ahmad Razif Abdul Rahman.


Manakala di kerusi Sungai Aceh, (Pulau Pinang) pula, calon PKR Badrul Hisham Shahrin dan calon PAS Mohd Yusni Mat Piah menentang calon UBN Muhammad Zakaria.

Di kerusi Panti calon PAS Azlisham Azhar dan calon PKR Mohd Annuar Mohd Salleh menentang calon UBN Baderi Basuki.


Di Labuan pula calon PAS, Hadnan Muhammad dan calon PKR Ibrahim Manuddin menentang calon UBN Rozman Isli.

Harap pihak berkuasa siasat sebab risikonya amat BESAR sekiranya ada antara suspek2 MENANG dalam PRU13 nanti ! Bayangkan seorang TONGKANG PIL KUDA berselindung disebalik tugasnya sebagai seorang wakil rakyat ! !

Pengundi juga harus tahu maklumat ini supaya dapat membuat pilihan yang tepat. Jadi HADI HARUS BERKONGSI MAKLUMAT ITU DENGAN RAKYAT ...... atau paling tidak dengan Polis Cawangan Narkotik !

SUMBER

 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...