Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Sunday, April 21, 2013

PERMAINAN DAP MEMPERBODOHKAN PENGUNDI MELAYU PAS DAN PKR AKAN BERAKHIR

Teresa Kok BENGANG sebab SPR benarkan Lim Kit Siang pakai LOGO parti semasa penamaan calon?!! #GE13

 
 
Drama air mata DAP untuk raih undi sudah bermula. Mula-mula, lelaki cina tua yang paling rasis di Malaysia "menangis" dalam sidang media, yang kononnya mereka kini sedang dianiaya oleh ROS yang didalangi UMNO-BN. Namun, akhirnya terkantoi juga dengan surat di bawah ini.
 
 
 
Kemudian, perempuan cina yang paling RASIS pula main drama. Kononnya beliau dianiaya oleh SPR. Walhal, lelaki cina tua yang paling rasis tadi selamba sahaja pakai baju dengan logo parti semasa penamaan calon tanpa sebarang masalah. Ada tidak Teresa Kok puji SPR kerana berat sebelah kepada DAP?
 

 
 
Tidak sama sekali. Ini adalah kerana maklumat di atas tidak menguntungkan politik simpatinya. Ingat lagi macamana seorang ADUN DAP Batu Gajah yang menang pada PRU 2008 kerana menangis dalam TV kerana didakwa teraniaya?
 
Jadi ingatlah, PAS akan guna Islam, DAP akan guna simpati dan UGUT (sembunyi-sembunyi) dan PKR akan guna teori konspirasi, untuk menang. Mereka ini semua hanya gilakan KUASA dan tidak berniat sedikit pun mahu membela rakyat!
 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...