Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Saturday, March 17, 2012

Penyokong PAS kata Dr. Haron DIN SYAITAN?!!

GEMPAR!!! Penyokong PAS kata Dr. Haron DIN SYAITAN?!!






Inilah jadinya apabila yang tinggal menyokong PAS kini merupakan mereka yang menjadi boneka kafiruun dan Yahudi. Ulama' sendiri pun boleh dilabelkan sebagai SYAITAN! Maka jika inilah kata mereka, apakah DAP itu pula boleh dianggap sebagai malaikat?!!

Gambar di atas yang dirakamkan oleh Datuk Dr. Hasan Ali adalah sebagai kenang-kenangan sebelum sahabatnya itu berlepas ke luar negara untuk menjalani rawatan jantung.

"Menziarahi tokoh ulama yang paling saya sanjung Al Fadhil Tuan Guru Dato Dr Haron Din di kediaman beliau. Beliau akan pergi ke California besok untuk menjalani rawatan jantung. Semoga Allah SWT melindungi beliau dan mengurniakan kesihatan yang berpanjangangan. Fi Syafahullah.."

Adakah ini akhlak penyokong PAS yang kononnya memperjuangkan Islam?!!

Jikalau suatu masa dahulu mereka pernah mengherdik Tun M kerana kononnya mempertikaikan sunnah Rasulullah SAW, maka apakah tindakan mereka melabelkan para ulama' sebagai SYAITAN ini dibolehkan pula?!! Masya' Allah!!! Inilah tanda-tandanya PAS kini berada dalam kesesatan yang nyata dan jauh menyimpang dari perjuangan asal mereka.

Adakah kita masih lagi mahu memberikan sokongan terhadap parti politik yang menggunakan nama Islam tetapi mencemuh dan membuang semua ulama' pewaris nabi?!!

Renung-renungkanlah...


* Demi Islam dan masa depan anak-anak kita, ayuh bangkit sedarlah wahai umat Islam sekalian dan bersatulah kita semua kembali dalam wadah asal kita iaitu UMNO!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...