Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Monday, March 12, 2012

ANWAR IBRAHIM BERSAMA CIA DAN KAF .... MUSUH UMAT ISLAM YG SEBENARNYA ...

CIA guna Anwar tembus Ikhawanul Muslimin melalui IIIT


Hubungankait Anwar dan CIA dalam menembusi Muslim Brotherhood (atau Ikhwanul Muslimin yang mana platform antarabangsa adalah WAMY, IIIT, WML, dan ISNA) boleh difahami dari artikel Gelagat Anwar di sini.

Anwar Dikantoikan Oleh CNN?

Tak banyak perkara yang Anwar boleh simpan kebelakangan ini. Semua benda, sudah membuka minda dan fikiran rakyat.

Unless, memang mereka dah ada mental block daripada menyaksikan bagaimana ‘sandiwara’ Anwar di pentas antarabangsa. Memang memusykilkan, kalau sebelum ini Anwar menolak bahawa dia sudah cuba nak ‘tunduk’ kepada desakan pressure groups Yahudi di Amerika; apabila dia menyusun CNN sebagai lidah untuk ‘memujuk’ Jewish Pressure Groups.

Khalayak Malaysia jangan lupa, pejabat International Institute of Islamic Thought Malaysia (IIIT) pernah berhadapan dengan cubaan arson dan bakar oleh kalangan pelajar Arab yang kesal dengan sikap IIIT yang mesra semacam dengan pressure groups Yahudi di Amerika. Mana boleh. Budak-budak Arab di UIAM menganggap IIIT sudah menjadi sangat liberal dan hanya membawa kepentingan peribadi dan kelompok kecil.

Anwar memang rapat dengan IIIT sejak azali. Projek dan program IIIT Malaysia dijayakan di hotel lima bintang. Kerjasama dengan IKD. Kerjasama dengan Konrad Adenauer Foundation daripada Jerman. Semua ini Anwar dah buat sejak awal tahun 90 an lagi. Sebab itu network Anwar di Amerika luar biasa. Malahan Ketua Kerajaan pun tidak dapat layanan yang Anwar dapat di Amerikan.

[Sebelum ini, link Anwar dengan IIIT dan WAMY berakaitan rapat dengan Islamic Brotherhood. Sila baca laporan dari Weekly Blitx sini.

Islamic Brotherhood dan WAMY pernah dendapat saloran dana dari CIA untuk menjatuhkan Pemberontakan Anti Nasser. Baca sepenuhnya di
sini.
... pendedahan Robert Baer, bekas Pengarah Operasi CIA mendedahkan maklumat sebaliknya. Menurutnya WAMY dihasilkan selepas Persidangan Muslim Antarabangsa anjuran Muslim World Leage (WML) di Jeddah pada tahun 1962.

Penaja utama Muslim World Leage adalah CIA yang bersembunyi di sebalik syarikat petroleum US-Arab bernama ARAMCO yang berpengkalan di Arab Saudi.

Kenapa CIA bekerjasama dengan Arab Saudi menaja Kumpulan Persaudaraan Islam Antarabangsa (Muslim Brotherhood) ?

Satu artikel yang ditulis oleh Martin A. Lee mendedahkan CIA bekerjasama dengan sekutunya Arab Saudi untuk membendung kemaraan Mesir yang dipimpin oleh Presiden Gammal Nasser.

Di Belakang Presiden Nasser adalah Rusia.
Hari ini Islamic Brotherhood atau Ikhwanul Muslimin mendahului pilihanraya di Mesir selepas peristiwa Arab Spring.]

Apabila sahaja Anwar muncul memberi penerangan panjang lebar mengenai apa yang beliau maksudkan sebagai ‘serangan terhadap kepentingan Amerika’; ramai yang dah mula sangsi dengan kejujuran Anwar. Ini satu perkara yang Anwar paling takuti. Integirti dan kepercayaan rakan-rakan pun sudah mula pudar.

Apa sebenarnya yang Anwar nak buat ni? Nak buktikan kepada siapa yang lebih penting? Rakyat Malaysia, atau paymaster PKR di Amerika? Kepada umat Islam seluruh dunia; atau kepada pressure groups yang kaya raya?

Anwar tak boleh jadi chameleon lagi. Kalangan orang PKR sendiri dah penat dan pusing kepala. Tak la lama lagi akan berlangsung pemilihan PKR; apakah lawatan demi lawatan ini adalah sebahagian daripada agenda ‘soliciting funds’ kepada gerakan PKR yangf ada di Malaysia.

Pak Cik Man di Cabang Gombak; Abang Aziz di ranting Seksyen 2 wangsa maju; semua kenyang dengan duit Yahudi; tapi Anwar ada hati nak serang Yahudi dan kemudiannya minta maaf. Ini sudah kira ‘mistake besar’.
Baca The Muslim Brotherhood's US Network sini sebagai latarbelakang. Penulisnya hairan bagiamana kumpulan Wahabi ini yang mempunyai rangkaian seperti ISNA, WAMY, IIT dan lain-lain serta menyokong Hamas masih ada hubungan dengan pihak berkuasa Amerika. Baca sedutan ini:
When the U.S. government engages with Islamist organizations in conferences or government outreach programs, it lends legitimacy to an ideology that does not represent—at least not yet—the views of the majority of American Muslims. American policymakers who advocate pursuing such a strategy are actually cilitating Islamism by endorsing it as a mainstream ideology. Both at home and abroad, this policy is leading to disaster. Liberal and non-Islamist Muslims—having already been denounced by Islamists as apostates—are now being told by Western governments that they do not represent “real” Islam.

Through engagement, the U.S. government effectively legitimizes the Islamists’self-appointed status as representatives of Muslim community. This also legitimizes the Islamists’ self-appointed ability to judge “Muslim-ness” of others. Bestowing this status and capability upon Islamists is particularly dangerous in America...

Kerjasama Anwar dan KAF rosakkan Islam


Jika anda diberitahu Interfaith Commission adalah perancangan jahat Anwar Ibrahim untuk agenda jahat Yahudi dan Nasrani untuk merosakkan Islam dinegara Islam, mungkin anda tidak percaya dan anggap ianya tuduhan yang melampau.

Jangan lari dahulu tetapi ikuti video berikut:








Jika ianya memerangjatkan, lagi memerangjatkan jika anda lihat video berikut yang menunjuk Anwar sebagai dalang IFC:



IFC merupakan sebahagian dari agenda KAF atau KAS untuk membantu menyebarkan idea Islam Liberal dengan tujuan untuk merosakkan akidah orang Islam. LIhat video berikut:



Anwar kini membantu mempopularkan Islam Liberal. Berikut bukti pendirian Anwar tentang Islam Liberal:



su negara Islam antara UMNO dan PAS adalah berkenaan interpretasi dan implementasi. Mahkamnah syariah masih ada lagi. Pendirian Anwar jelas tidak mahu negara Islam. Dengar video berikut:



Kemuncak liberalnya Anwar dalah berhubung penggunaan kalimah Allah untuk digunakan gereja yang tujuannya jelas untuk menyalahi artikel 11 bagi menyebarkan Kristianiti kepada orang Islam. Ikuti video berikut:



Anwar tiada masaalah dengan orang Islam murtad dan IFC. Lihat video berikut:



Video berikut adalah mengenai bahaya Interfaith Commission:






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...