Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Monday, March 12, 2012

APA PUNYA DUNGU PEMIMPIN PEMBANGKANG KAN SENANG NAK GASAK KAK IJAT JIKA DIA TIADA KEPENTINGAN DALAM KERAJAAN.. LETAK JAWATAN PUN TAK PUAS HATI..



Sekurang-kurangnya 10 pemimpin fuckatan akan letak jawatan kerana Shahrizat selesaikan isu NFC?!!




Semenjak AMK ditrajui oleh Sam Ketot, makin melantun-lantun bodoh mereka. Kalau kes NFC tidak selesai dengan perletakan jawatan oleh Shahrizat, maka apakah sebenarnya niat mereka apabila sibuk dengan kes NFC ini?!!

Demi menyelamatkan duit rakyat?!! NFC bukannya dapat dana bantuan daripada Kerajaan, RM250juta itu adalah HUTANG Kerajaan kepada mereka. Selewenglah bagaimana sekalipun, mereka tetap perlu melunaskan kembali setiap sen yang diambil.

Atau AMK ada agenda lain ketika mereka beria-ia cari peluang untuk menghancurkan penat lelah anak-anak Melayu? Adakah mereka bertindak atas arahan DAP yang tidak mahu melihat negara berdikari dalam memastikan bekalan daging sentiasa mencukupi selain memecahkan monopoli pihak ketiga yang didominasi oleh CHA?!!

Atau sebenarnya mereka memekak bising kerana hendak menutup kelemahan sendiri yang tidak berbuat apa-apa langsung setelah diberi peluang untuk memerintah di LIMA negeri dan menguasai hampir separuh PARLIMEN?!!

Dan jikalau benar mereka ikhlas dalam menegakkan kebenaran, maka bilakah lagi pemimpin-pemimpin mereka di bawah ini akan mengikut jejak langkah Shahrizat untuk meletak jawatan kerana terpalit dengan kontroversi? Ingat ya, Shahrizat tidak terlibat secara langsung dalam isu NFC ini. Mereka hanya dapat mengaitkan beliau kerana suaminya bos No 1 NFC. Jadi bagaimana pula dengan pemimpin dan wakil rakyat fuckatan di bawah ini yang terang-terang terlibat secara langsung dalam kes salah laku dan penyelewengan?!!

Bila agak-agaknya mereka hendak letak jawatan?!!


1) Anwar Ibrahim - Kes LIWAT dan video seks dengan pelacur CHINA

2) Elizabeth Wong - Kes zina dengan kekasih Melayu dan rakam gambar bogel

3) Amiruddin Shaari dan Shuhaimi Shafiee - Kes penyelewengan hasil pasir dan pembunuhan Patrick Wong

4) Badrul Amin - Kes kaunseling jam 3 pagi bersama isteri orang dalam bilik hotel

5) Mat Sabu - Kes OMBAK RINDU bersama isteri rakan di bilik hotel Perdana 121

6) Rafizi Ramli - Kes cuba jadi hero integriti tetapi hidup atas ehsan MARA dan PETRONAS (agensi brainchild UMNO) dan hanya mampu mendapatkan kelulusan pangkat dua rendah.

7) Tian Chua - Kes kanibalisme dan pembunuhan askar Melayu

8) Guan Eng - Kes Marcus dan Buah DADA RM200K

9) ADUN DAP Sekinchan, Ng Sue Lim - Kes langgar budak Melayu sampai KOMA kerana mabuk

10) Nga Kor Meng - Kes seleweng tender baju istiadat ADUN fuckatan kepada syarikat isteri

Ini baru sepuluh. Sebenarnya ada beratus lagi kes sleweng dan salah laku yang melibatkan pemimpin fuckatan dan kroni mereka. Bila agak-agaknya LEMBU-LEMBU AMK hendak berdemo bagi mendesak mereka untuk lepaskan jawatan demi rakyat?!!

Realitinya - "Shahrizat Jalil Mesti Dikorbankan Demi PRU 13"


Yb Senator Datuk Seri Shahrizat Jalil

Pelbagai reakis diterima berhubung kenyataan D.S.Shahrizat Jalil semalam yang mengumumkan beliau akan meletakkan jawatan sebaik sahaja tempoh senator nya berakhir pada 8 April 2012 ini. Ada yang kata beliau memang patut meletakkan jawatan dan ada yang kata beliau tidak patut meletakkan jawatan.

Gomo? Gomo seorang yang bersifat terbuka dalam pekara ini dan Gomo rasa ada baikkanya Gomo mengulas mengenai apa yang berlaku dalam isu Shahrizat Jalil ini.


Kehebatan Malaysiakini portal pembangkang dalam
mengenakan Shahrizat Jalil

Umum mengetahui bahawa Shahrizat Jalil tidak terlibat dalam NFCorp walaupun suaminya pemilik kepada NFCorp. Pembangkang merekayasakan fitnah dengan Malaysiakini sebagai mediuam dengan mengkaitkan Shahrizat dengan NFCorp dan ianya memberikan impak kerana Shahrizat Jalil adalah menteri dan juga ketua wanita UMNO.

Ditambah dengan beberapa kepimpinan UMNO yang menokok tambah dan mencurahkan minyak maka pandangan rakyat dan ahli UMNO ke atas Shahrizat Jalil menutup ruang buat dirinya dalam membersihkan dirinya dari apa yang didakwa pembangkang. Maka sebab itu Shahrizat Jalil bercuti selama 3 minggu tempoh hari dan membiarkan pihak PDRM dan juga SPRM menyiasat secara total sama ada beliau bersalah ataupun tidak.


Watak utama penfitnah yang disaman Shahrizat Jalil

Tidak cukup dengan itu demi membersihkan namanya Shahrizat Jalil menyaman Rafizi Ramli dan Zuraidah dari parti PKR ekoran fitnah yang dilemparkan dengan mengaitkan namanya dalam isu NFCorp. Pendek kata segala galanya telah Shahrizat Jalil lakukan kerana beliau yakin beliau tidak bersalah dan menjadi mangsa fitnah pihak pembangkang.

Mungkin prestasi BN waktu ini menjadi keutamaan yang mana sokongan buat Barisan Nasional semakin meningkat dan pengaruh Perdana Menteri Najib Razak ke atas rakyat juga baik menjadikan isu NFCorp dan juga Shahrizat Jalil perlu dibersihkan dalam menghadapi pilihanraya ke 13 kelak.


PM & TPM

Gomo difahamkan bahawa memang ada perbincangan diantara Najib Razak, Muhyiddin Yassin dan juga Shahrizat Jalil berhubung perletakkan jawatan Menteri Pembangunan Wanita dan Keluarga yang disandang oleh Shahrizat Jalil. Mungkin hasil dari perbincangan itu memaksa Shahrizat Jalil meletakkan jawatan bagi membersihkan imej Kerajaan dan juga memastikan tidak ada isu yang akan terus dibangkitkan menjelang Pilihanraya ke 13 nanti.

Pada pandangan Gomo apa yang dilakukan oleh Shahrizat Jalil adalah satu keputusan yang terbaik memandangkan beliau sanggup berkorban demi parti UMNO dan Barisan Nasional dalam memastikan BN menang 2/3 pada Pilihanraya ke 13 kelak.

Beliau sememangnya tidak bersalah namun inilah dunia politik yang mana mengheret sesiapa sahaja untuk dikorbankan demi kepentingan semua pihak. Gomo mengucapkan syabas dan rasa bangga kerana Shahrizat Jalil komited dalam membantu BN menang PRU 13 nanti.

Pihak pembangkang menyatakan kerana mereka lah Shahrizat Jalil melepaskan jawatan Menteri yang disandang dan pada pendapat Gomo ianya tepat kerana hasil dari mainan pembangkang dalam menfitnah Shahrizat Jalil mereka berjaya membuatkan kepimpinan UMNO kurang selesa dengan isu yang melanda Shahrizat Jalil.

Taktik serangan bersiri dan secara berterusan membuatkan pimpinan UMNO meluat dengan isu tersebut didalam keadaan mood yang baik buat BN untuk menang 2/3 PRU 13 ini. "Shahrizat Jalil mesti dikorbankan".

Keputusan sudah diberikan oleh Shahrizat Jalil dan jawapan yang pasti adalah dari mulut Perdana Menteri sendiri iaitu Najib Razak memadangkan yang berkuasa melantik menteri ini adalah Najib Razak dan ianya terpulang kepada kebijaksanaan beliau untuk apa yang berlaku seterusnya.

Disini sebenarnya kita dapat lihat moral kepimpinan kerajaan BN yang telus dan akur dengan pandangan umum. Satu contoh yang baik buat rakyat melihat jurang perbedaan kepimpinan BN dan juga parti pembangkang.



Lihat sahaja Ketua Pembangkang Dato Seri Anwar Ibrahim yang sudah terbukti melanggan pelacur dengan video yang telah disahkan 99% tulen dan asli masih belum melepaskan sebarang jawatan. Sudah terbukti bersalah tetapi masih lagi menggilakan jawatan yang ada.

Baca selanjutnya cete panas di

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...