Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Wednesday, March 14, 2012

Mulot Becok Bau LONGKANG....!! Mcm lah Kak Fidah Bagus Sangat .. Ini Parasit jugakah namanya ...

Mulot Becok Bau LONGKANG....!!

Pergerakan Wanita UMNO jauh lebih baik sewaktu kepimpinan Rafidah....? Klik sini

Rafidah Aziz Mulot Becok Boleh Senyap Tak...? Agak Agaklah Kalau Nak Bersuara Pun…

Wah! Bukan main seronoknya Kak Fidah lepaskan geraaaammm…!!

Apabila beliau diundang untuk merasmikan Mesyuarat Agung Wanita Bahagian Cheras, tanpa mensia-siakan peluang terus membuat “serang hendap” terhadap Ketua Wanita UMNO Malaysia, Datuk Seri Shahrizat Jalil. Nampaknya Kak Fidah masih ‘kecewa’ dengan kekalahan bertanding jawatan Ketua Wanita UMNO tempoh hari…

Kak Fidah nampaknya rimas dengan usul Datuk Seri Ketua Wanita yang mahu kuota 30% untuk calon Wanita pada Pilihanraya Umum ke 13 yang akan menjelma tak lama lagi. Namun menurut Kak Fidah.., Pergerakan Wanita UMNO tidak perlu meminta pucuk pimpinan parti supaya memperuntukkan lebih banyak kerusi pada PRU ke-13 ini.

"Bagi sahaja senarai calon Wanita UMNO kepada pucuk pimpinan, kalau ada rezeki tidak ke mana. Perpaduan dalam parti lebih penting, tolong jangan susahkan pucuk pimpinan," katanya ketika berucap merasmikan Mesyuarat tersebut…..

Dalam pada itu, Kak Fidah turut menggesa supaya Wanita UMNO memberi keutamaan untuk menganjurkan lebih banyak aktiviti dan program di peringkat akar umbi dan bukannya menganjurkan program bersifat 'syok sendiri'.

Apa…? Program Syok Sendiri..?? Agaknya Kak Fidah tak cukup tidur atau pun kemungkinan tidak sihat sewaktu berucap!

Apakah beliau tidak sedar bahawa Pergerakan Wanita terbukti merupakan tunjang kepada kekuatan banyak program mendekati rakyat lebih lebih lagi sewaktu berlangsung beberapa siri Pilihanraya Kecil seperti di Manek Urai, Bagan Pinang, Tenang dan Kerdau…

Program Wanita berjaya dilaksanakan dengan begitu berkesan sekali terutamanya dengan kemunculan Skuad Sayang yang memang meletakkan kepentingan rakyat selaras dengan slogan YAB Perdana Menteri, “Rakyat Didahulukan”.

Dimanakah letaknya justifikasi Kak Fidah mahu melabelkan program program anjuran Wanita UMNO bersifat syok sendiri..??

Tidakkah Kak Fidah malu pada dirinya sendiri bahawa setelah beliau tidak lagi menerajui sayap Wanita UMNO, aktiviti sayap ini semakin mantap dan banyak membawa sokongan rakyat golongan kaum hawa kembali kepada parti keramat kita ini..? Kenapa Kak Fidah harus ada rasa tidak selesa dengan pencapaian yang diperolehi oleh Wanita UMNO selepas beliau bukan lagi menjadi Ketua…?

Seharusnya Kak Fidah melihat dari sudut positif bahawa usul yang cuba dibawa oleh Datuk Seri Shahrizat untuk kebaikan sayap wanita itu dalam parti. Sebagai menghargai segala penglibatan dan sumbangan ahli ahlinya maka Shahrizat bertindak untuk kepentingan sayapnya itu dan bukan untuk kepentingan diri sendiri… Berbeza dengan sewaktu era Kak Fidah menjadi Ketua dimana hanya beliau seorang sahaja yang menonjolkan diri!!

Jesteru itu, Kak Fidah dinasihatkan untuk memberikan sokongan agar peranan ahli ahli dan pucuk pimpinan sayap Wanita UMNO diperbanyakkan lagi dalam mengukuhkan kekuatan parti UMNO seterusnya jentera kerajaan Barisan Nasional. Janganlah mahu menyanggah pandangan yang boleh membawa manfaat kepada sayap wanita ini…, ibarat mahu melepaskan apa yang terpendam didalam hati yang terbuku setelah ditolak oleh perwakilan sayap itu ketika Kak Fidah bertanding jawatan Ketua Wanita UMNO, maka Kak Fidah pun berkokok “just for the sake of giving negative comments…”

Blog Medan Info Kita mahu mengajak anda semua berkongsi laman berita yang menunjukkan bahawa aktiviti Wanita UMNO yang menggambarkan peranan penting dimainkan oleh mereka khususnya ketika kempen PRK;


Sila klik sini.., sini…, dan sini

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...