Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Thursday, March 15, 2012

LAGI PARASIT UMNO YG TIDAK MENGENANG DIUNTUNG .... JAGA-JAGA ADA LAGI PARASIT YG AMAT SUBUR DLM UMNO KINI DAN SELAMANYA ..

Tok Sheikh Kadir Sheikh Fadzir,cuba gula-gulakan orang UMNO untuk golongan Anwarinas di serapkan ke dalam UMNO

Kenyataan Tok Sheikh Kadir Sheikh Fadzir

Saya tidak pernah memberi kenyataan kepada Malaysiakini, Harakah dan Malaysia Insider, mereka ini sengaja mengada-adakan cerita.( Pisau Kedah :- Cabaran untuk Tok Sheikh Kadir Sheikh Fadzir Sila saman media yang di sebutnya ini sekiranya di katakan fitnah )

"Saya ingin menegaskan di sini bahawa selama 30 tahun menjadi Ahli Parlimen Kulim/Bandar Baharu hubungan saya dengan rakyat di kawasan itu amat baik tanpa mengira kaum atau bangsa.

"Saya tidak pernah mengeluarkan sebarang kenyataan yang tidak baik mengenai rakyat di Parlimen Kulim/Bandar Baharu sebaliknya ada pihak tertentu yang memutar-belitkan kenyataan saya.

"Kami di Kulim/Bandar Baharu tidak pernah dan tidak perlu membayar wang untuk membeli undi sama ada ketika pemilihan parti atau pun ketika pilihan raya umum," katanya pada sidang media di sini sebentar tadi.

Pisau Kedah:-

Yang dia dok dalam kereta mengirngi Anwar di masa perbicaraan kes Liwat Anwar tu tak kan saja di ada-adakan.Kenapa tak pasal-pasal tok sheikh Kadir Sheikh Fadzir tarik hand break mengejut ni?tentu ada udang di sebalik mee ni,golongan Anwarinas sememangnya berjaya di dalam mewujudkan konspirasi di dalam sesuatu parti supaya menjadi kucar kacir.jangan di biarkan UMNO senasib dengan PAS.

UMNO sepatutnya berhati-hati di dalam kenyataan yang di beri tok Sheikh Kadir,,Anwar cuba mengatur langkah menyerapkan golongan Anwarinas ke dalam UMNO setelah cara ini yang di gunakan Anwar kedalam PAS sudah menampakan kejayaan,seperti yang di kehendaki Anwar supaya menghapuskan golongan yang menentangnya,,jangan pulak UMNO mudah percayakan golongan Anwarinas dan memberi tempat di dalam UMNO.

Orang seperti Tok Sheikh Kadir Sheikh Fadzir ni boleh jadi sesumpah seperti Anwar hanya kerana jawatan.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...