Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Sunday, March 11, 2012

DIKTATOR NIK AZIZ HINA PEJUANG PASTERDAHULU - "BURHANUDDIN AL HELMY AMAL FAHAMAN SESAT!!"



Politik Melayu yang merupakan sebuah Bangsa Peribumi Malaysia jika difikirkan pada ketika ini semakin Kritikal. Lebih kritikal lagi apabila Orang Melayu sendiri tidak mengikhtiraf Bangsanya sendiri. Apa hebatnya Bangsa Melayu ini jika dibandingkan dengan Bangsa lain?






Malah Diktator PAS Nik Aziz sendiri telah menyalahgunakan kuasa dan pengaruhnya menyesatkan pengikut2 beliau dengan menjelaskan tidak perlu memikirkan langsung soal Bangsa Melayu kerana ianya tidak akan disoal apabila Mati kelak.

Tidak perlu mengikhtiraf Melayu kerana bangsa ini tidak ditulis dalam kalimah Allah menerusi Al Qur'an mahupun Hadis.

Jika difikir sekali, mungkin dakwaan Nik Aziz itu benar. Akan tetapi kita lupa bahawa Bangsa Melayu merupakan satu2 nya bangsa di muka bumi Allah ini yang 100% menganut Agama Islam. Carilah bangsa2 lain. Malah bangsa Arab sendiri terdiri daripada penganut yang beragama Yahudi dan Kristian.

Nik Aziz bukan sahaja tidak cerdik dalam membicara isu ini, malah bakal meruntuh kubu Islam yang dibina Umat Melayu sejak sekian lama di bumi bertuah ini. Kenyataan Nik Aziz bakal memperlihatkan kesan berlakunya gejala Murtad yang dirancang bagi memecah monopoli Islam sebagai satu2nya Agama Utama Bangsa Melayu.

Ini kerana beberapa Pendakwah Kristian sedang rancak memurtadkan Bangsa Melayu di Negara ini bagi memastikan kebebasan beragama itu ditafsirkan tanpa sedikitpun batasan dan kekangan Agama Allah.




Nik Aziz juga secara tidak langsung menghina kata2 keramat yang dilafazkan Presiden Pertama PAS Prof. Dr. Burhanuddin Al Helmy. Beliau secara terang2 an menerusi ucapan2 nya telah berulangkali menyebut 'Umat Melayu' dalam membawa perjuangan berhaluan kiri sebelum kemerdekaan Negara.



"Bersatulah Umat Melayu menggenggam perjuangan Merdeka. Berpegang teguhlah Umat Melayu bertalikan Syariah Allah dalam berdepan dengan kekejaman penjajah British."
Burhanuddin Al Helmy.

Umat Melayu - PAS menerusi kenyataan Nik Aziz tidak mengikhtiraf Bangsa Melayu.

Syariah Allah - PAS berdusta dengan umat Islam di Negara ini yang sekian lama taat setia kepada Parti ini setelah bukan sahaja tunduk pada tekanan DAP yang menghalang perlaksanaan Enakmen Syariah, malah mengherdik tindakan bekas Pemimpin yang diantaranya Hasan Ali kerana mempertahankan Enakmen tersebut.

Nik Aziz pernah mengeluarkan 'fatwa' bahawa Perjuangan UMNO yang dirujuk Perlembagaan Parti menerangkan soal perjuangan Agama, Bangsa dan Negara itu sebagai sesat. Ini kerana Islam tidak boleh diseru memperjuangkan Bangsa Melayu menerusi Ucapan2 Pemimpin Parti Pemerintah ini.

Maka secara tidak langsung fahaman Bekas Presiden Pertama PAS ini juga dianggap beliau sebagai sesat?





Usahlah beriya2 mahu mengangkat Pemimpin ini yang dakwa mereka semakin dilupakan akibat putar belit sejarah perancangan UMNO. Jikalau sekadar mengingati nama, akan tetapi memusnahkan perjuangan beliau, PAS dilihat sama seperti mengikhtiraf perjuangan Pemimpin2 Komunis dan Penjajah2 yang lain.

Anwar dilihat lebih hina secara tiba2 mengikhtiraf Burhanuddin Al Helmy kerana ketika di dalam UMNO memuja Tunku Abdul Rahman sehinggakan mencium potret Bapa Kemerdekaan ini dalam satu Majlis sekitar tahun 1997. Manusia ini sanggup membunuh Agama Islam itu sendiri demi kuasa politik peribadi.


Apa kesudahan politik Umat Melayu ini? Semakin rendah mertabatnya. Jangan merendah2 mertabat Bangsa Melayu yang sebenarnya menjadi benteng kekuatan Islam di Negara ini. Kerana purata peratusan sejak zaman penjajahan mengesahkan, 100% Umat Melayu itu beragama Islam. Satu rekod luar biasa kurniaan Allah terhadap Bangsa ini.




Akan tetapi, apa nasib bangsa Melayu pada hari ini dan masa hadapan kelak. Satu2 nya tiang kekuatan Bangsa ini di Negara kita iaitu Politik kini sedang retak. Samada ia bakal kembali teguh atau terus tumbang pada PRU13 kelak.

Bagaimana ianya mampu diselesaikan. KLIK DI SINI untuk baca dan fikir pandangan mantap. KLIK DI SINI. ANDA MESTI BACA. Ianya satu idea Luar Biasa hasil nukilan seorang Pemimpin Muda dari sebuah NGO Islam. KLIK PADA ENTRY TERTERA. ANDA MESTI BACA dan sebarkan.







KOTA BHARU – "Anggap saya artis". Demikian kata-kata Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat yang mengajak masyarakat terutama yang beragama Islam menganggapnya sebagai artis supaya dakwah disampai lebih mudah difahami.

Menteri Besar Kelantan itu berkata, Islam itu sendiri adalah seni dan penyusunan perkataan di dalam al-Quran itu juga berseni sehingga dapat menarik perhatian tokoh-tokoh ternama.

“Artis sebenarnya perkara baik, iaitu orang yang menggunakan seni. Alangkah seronoknya jika saya juga dianggap sebagai artis. Saya seorang pendakwah, saya juga menggunakan seni iaitu seni pemikiran untuk memperkembangkan ajaran Islam.

“Mengajak orang untuk mendekati Islam terutamanya kepada umat Islam itu sendiri yang mungkin terlupa dengan ajaran agamanya,” katanya pada Sidang Media Selebriti Hari Hiburan Islam (Hai) di kediaman rasminya di sini, semalam.

Beliau turut melahirkan rasa kekecewaannya terhadap segelintir artis yang banyak dikaitkan dengan pakaian yang tidak menutup aurat serta terbabit dengan gejala penyalahgunaan dadah.

“Saya sangat dukacita apabila ‘kurniaan’ artis ini disalahgunakan sehingga dikait dengan banyak perkara maksiat. Hal ini disebabkan dunia diperintah dan dikuasai barat yang menjadikan pengertian artis ini lebih sempit dari sebenarnya.

“Seperi perkataan maksiat di tempat kita yang hanya diertikan sebagai perbuatan zina sedangkan maksud maksiat itu ialah menderhaka kepada Allah termasuk zina, tidak sembahyang, berjudi malah rasuah pun adalah maksiat,” katanya.



Ahhhh ...

Petanda baru Parti Adat dan Sosialis sudah mengembling tenaga untuk menarik perhatian setiap artis agar menjadi ahli baru dan jurucakap dipentas-pentas ceramah sebelum bermulanya pilihanraya umum kelak.

Tidak ada satu pun ayat yang keluar dari mulut Nik Aziz melainkan ianya bersifat politik semata-mata. Kiasan beliau cukup tinggi.

Rakyat cuma berharap agar Nik Aziz tidak terpengaruh dengan 'Joget Banghra' Anwar Ibrahim, apabila membuat kenyataan rasmi seperti ini.



Tak pernah dibuatnya orang. Malam Raya Haji Anwar Ibrahim berjoget sakan. Minta dijauhkan perkara sebegini dari Nik Aziz.

Nik Aziz ni sememangnya top artis.

Yang belum berkesempatan, dapatkan kompilasi album-album Nik Aziz yang sudah ada dipasaran.

Antara lagu-lagu hits album beliau adalah Tuhan Itu Mencarut, Dalam Quran Penuh Dengan Politik, Tidak Bangga Jadi Orang Melayu.

Paling top ... pastinya lagu Undi PAS Masuk Sorga, Undi BN Masuk Neraka.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...