Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Monday, March 12, 2012

Astaghfirullah, Ramai Pemimpin Pembangkang Gila Kuasa? Nilailah sendiri..



Buat mereka yang berebut-rebut kuasa untuk menjadi pemimpin rakyat. Ingatlah satu hadith dari Ma'qil bin Yasar r.a:

katanya,

Aku pernah mendengar Rasulullah s.a.w bersabda: Sesiapa yang ditaklifkan oleh Allah untuk memimpin rakyatnya lalu mati dalam keadaan menipu rakyat, nescaya Allah mengharamkan ke atasnya Syurga(al-Bukhari 93:8, Muslim 1:6)

Ramai yang kita lihat bertanding sebagai wakil rakyat sekarang tergamak menyebar fitnah dan pembohongan bertujuan menjatuhkan saudara sendiri demi meraih kuasa dan kepentingan duniawi semata-mata. Hatta orang yang berilmu agama sekalipun tidak terlepas daripada terlibat dalam permainan politik yang kotor sebegini.

Apakah jaminan syurga itu pasti untuk orang yang menjadi Perdana Menteri, Presiden mahupun duduk dalam kelompok mereka yang menguasai negara? Ingatlah sesungguhnya Allah sekali-kali tidak akan terlepas pandang terhadap segala perilaku manusia samada yang jelas mahupun yang tersembunyi.

Semoga Allah menyelamatkan kita daripada perbalahan dan perpecahan umat Islam sehingga meruntuhkan negara seperti yang berlaku di kebanyakan negara-negara Islam yang lain. Amin.

Satu contoh yang baik buat rakyat melihat jurang perbedaan kepimpinan BN dan juga parti pembangkang.



Lihat sahaja Ketua Pembangkang Dato Seri Anwar Ibrahim yang sudah terbukti melanggan pelacur dengan video yang telah disahkan 99% tulen dan asli masih belum melepaskan sebarang jawatan. Sudah terbukti bersalah tetapi masih lagi menggilakan jawatan yang ada.


Exco Kerajaan Selangor terbukti mengalami masaalah moral
Dilindungi oleh Kerajaan Negeri dan juga PKR

Begitu juga dengan Elizebeth Wong yang sudah terbukti beraksi lucah dengan gambar bogelnya tersebar masih lagi mendiami kerusi empuk EXCo kerajaan negeri Selangor.


Badrul Amin Penasihat Ugama Islam MB Khalid Ibrahim
Yang ditangkap Khalwat
Tidak diambil tindakan lanjut oleh Kerajaan Negeri dan PKR

Badrul Amin
yang ditangkap Khalwat tempoh hari juga masih lagi menjawat jawatan Penasihat Ugama Islam MB Selangor sedangkan beliau sendiri telah mengakui beliau berkhalwat dengan isteri orang. Dimana moral kepimpinan Pakatan dalam hal ini?

Suhaimi Adun Sri Muda dna juga Khalid Ibrahim pula masih berdolak dalih berhubung penyelewengan wang yang dikaut hasil pengorekkan pasir Selangor dan sampai ke saat ini tidak ada sebarang tindakan diambil oleh MB berhubung penyelewengan yang berlaku. Dimana Moral mereka?

Nik Aziz MB Kelantan yang melantik menantunya sebagai boss besar dalam syarikat kerajaan negeri juga masih duduk dikerusi empuk walaupun jelas telah menggunapakai kuasa sebagai MB dalam lantikkan menantunya itu. Belum lagi dikira dengan sponsor ke Haji yang Nik Aziz terima dari syarikat yang berkepentingan dalam projek di negeri Kelantan. Nik Aziz masih lagi disanjung hebat oleh ahli PAS semalaysia.


Salahgunakuasa Nga Kor Meng DAP
Ditutup Pemimpin Mereka DAP

DAP juga begitu apabila melepaskan dan menyatakan Nga Kor Meng tidak bersalah walaupun telah terbukti dokumen yang ada mengesahkan syarikat isteri Nga yang memperolehi tender hasil salahgunakuasa Nga sewaktu beliau menjawat jawatan EXCO kerajaan negeri Perak. telus kah mereka ini dalam menjadi parti yang Bersih?

Banyak sebenarnya yang berlaku dan ini semua perbandingan yang jelas dan postif untuk rakyat Malaysia menilai apa yang berlaku serta tindakan yang diambil oleh kerajaan BN dan pakatan Pembangkang.

Akhir kata dari Gomo ini semua melibatkan semangat parti itu sendiri. PAS tetap menyokong ahlinya walaupun telah terbukti bersalah. PKR tetap menyokong Eli Wong, Anwar Ibrahim, Badrul Amin walaupun telah terbukti bersalah. DAP tetap menyokong pemimpin mereka walaupun terbukti bersalah. Tetapi tidak dengan UMNO kerana pemimpin UMNO lebih suka menokok tambah cerita fitnah pembangkang itu menjadiakan ianya lebih sedap diulas oleh masyarakat.

Baca selanjutnya cete panas di

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...