Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Thursday, February 16, 2012

Sahabat Blogger UMNO Reform Sokong Penghina Nabi



MANTAP BRO ..... PUAK2 PR YANG MENYANJUNG HAK BEBASAN AGAMA SAMA ;;;;

Thursday, February 16, 2012

Chegubard Sahabat Blogger UMNO Reform Sokong Penghina Nabi



Pengusiran wartawan Arab Saudi Hamza Kashgari yang didakwa menghina Islam akan menebalkan imej negara ini yang didakwa agak negatif dalam isu kemanusiaan dan ketelusan undang-undang, kata sebuah NGO anak muda. Pengerusi Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM) Badrul Hisham Shaharin berkata, walaupun Malaysia terikat dengan perjanjian ekstradisi, Hamza patut diberikan ruang menggunakan sistem perundangan di "tanah berdaulat ini" "Rekod Hamza yang juga merupakan aktivis masyarakat, yang punya rekod membela penindasan wanita juga harus diambil kira dalam menghakimi beliau," katanya yang lebih dikenali sebagai Chegubard.

GOMO: Wow wow wow.... apa yang bangsat sangat si Kawan Anuar Mohd Nor ni? Beriya iya backup si Penghina Nabi Muhammad SAW nampaknya. Alasan si Bard Bahlol ni kerana si penghina Warga Arab Saudi ini adalah Aktivis masyarakat. Aktivis Masyarakat Kepala Lutut dia lah.

Apakah dengan berlesenkan Aktivis Kemasyarakatan maka umat Islam itu bebas menghina Nabi junjungan kita? Apakah kerana warga Saudi itu dikatakan membela wanita maka ianya perlu diambil kira walaupun melakukan penghinaan yang jijik keatas Nabi Muhammad SAW?

Inilah sifat rejim Pakatan Zionis yang semakin jelas terpancar dalam benak benak otak puak puak pencacai Anwar Ibrahim. Mereka akan melakukan apa sahaja dalam memastikan imej negara Malaysia yang Islam agama rasminya tercemar dengan memburuk burukkan Malaysia dipandangan mata dunia luar.

Gomo hanya nak cakap sikit je bab ni, Umum mengetahui akan Hubungan akrab antara Malaysia dan juga Arab Saudi. Dan apabila seorang warga Arab Saudi yang melakukan penghinaan kepada Nabi Muhammad SAW dikehendaki oleh kerajaan Arab Saudi maka sudah semestinya kita Malaysia akan membantu kerajaan Arab Saudi dalam hal ini.

Si Penghina Nabi Muhammad SAW yang dibela
Puak Pakatan Pembangkang

Kebebasan Kepala Lutut tang mana pulak kita nak simpan si penghina Nabi SAW ni? Apa rasionalnya kita perlu nak simpan dalam Malaysia buat lama lama? Dimana kepentingannya? Nak kita Malaysia ni jadi musuh Arab Saudi pulak?

Rakyat perlu jelas setiap tahun berpuluh ribu umat Islam di Malaysia diberikan Kuota untuk menunaikan Haji di Makkah Arab Saudi. Dan Kerajaan Arab Saudi amat akrab dengan Malaysia sehinggakan negara kita memperolehi Kuota Haji yang sentiasanya melebihi dari negara negara lain.

Jadi bila Kerajaan Arab Saudi dah bantu kita dengan memudahkan urusan umat Islam untuk menunaikan Haji di Makkah apalah salahnya pula jika Kerajaan berterima kasih dengan membantu Kerajaan Saudi yang berkehendakan si Penghina Nabi Muhammad SAW ni? Takkan kita nak kata tidak bila selama ini banyak bantuan dihulurkan dalam memberikan kemudahan buat umat Islam Malaysia di Arab Saudi?

Ambiga perolehi Anugerah dari Amerika atas jasanya
Menentang Islam di Malaysia

Harus kita ingat bahawa Amerika sedang menunggu masa yang sesuai jika si penghina Nabi SAW tidak dihantar pulang ke Arab Saudi. Jika lambat tindakan dari Malaysia sudah pasti Amerika akan masuk campur dan mereka pula yang akan membawa warga Saudi yang biadap itu ke negara mereka dan kemudiannya warga Saudi tadi akan dijadikan Boneka untuk melakukan penghinaan keatas dunia Islam sama sepertimana yang dilakukan Salman Rushdie.

Salman Rushdie warga Pakistan yang telah menghina Islam
telah dianugerahkan Darjah Kesatria oleh Ratu Elizabeth yang membawa gelaran Sir

Fikir Fikirkan lah wahai rakyat Malaysia.... Ops.... Blogger UMNO Reform taknak ulas ke kenyataan sahabat Karibnya ni? Takkan dok diam cam tu je? Ataupun sependapat dengan sahabat karibnya dalam menyokong tindakan Penghinaan keatas Nabi Muhammad SAW?

Psssttt.... Dah jelas menghina Nabi junjungan kita pun puak Melayu PKR ni nak bela....memang Bangsat lah beb

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

SETERUSNYA LAYARI : PAPA GOMO THE BEST

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...