Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Friday, February 17, 2012

JAWAPAN DR CHANDRA TENTANG SOKONGAN HJ ANWAR IBRAHIM KEPADA ISRAEL

ISU KESELAMATAN ISRAEL !!! INI JAWAPAN DR CHANDRA !!!


‘Keselamatan Israel’ yang diucapkan oleh Datuk Seri Anwar Ibrahim dalam Wall Street Journal (WSJ), 26 Jan adalah satu bentuk ideologi kata Prof. Dr Chandra Muzaffar.

“Kalau kita kaji secara mendalam..istilah yang digunakan oleh Anwar bahawa beliau ‘akan menyokong segala usaha untuk melindungi keselamatan Israel’..keselamatan Israel itu adalah ideologi negara zionis ini.

“Mereka menggunakan isu keselamatan untuk menguasai kawasan di sekeliling mereka itu. Mereka menggunakan istilah keselamatan ini untuk mengusir rakyat Palestin daripada wilayah mereka..untuk membunuh rakyat Palestin mereka mengunakan istilah keselamatan ini..

“Istilah keselamatan ini untuk menjustifikasikan benda-benda lain yang dilakukan Israel sepanjang 63 tahun ini, termasuk pemilikan senjata nuklear..atas nama keselamatan..dia mendirikan tembok..segala-segalanya dilakukan atas nama keselamatan..”, katanya.

LIHAT VIDEO DI BAWAH



BUKTI KEGANASAN ZIONIS

Jika Anwar Ibrahim benar-benar berhajat mahu mengiktiraf kewujudan Israel melalui 'two state solution', maka rakyat perlu diperlihatkan dan dipertontonkan dengan bukti dan fakta kebenaran bahawa Anwar Ibrahim adalah boneka dan proksi sebenar regim Zionis.




Majoriti kanak-kanak Palestin cedera dan terbunuh sewaktu menjalankan aktiviti harian seperti persekolahan, bermain, membeli-belah dan ketika berada di rumah. 64 peratus kanak-kanak ini terkorban hanya dalam tempoh 6 bulan pertama tahun 2003 akibat serangan udara dan darat tentera Israel.

klik IF WORLD KNEW untuk selanjutnya





Media Amerika sering melaporkan serangan tentera Israel ke atas rakayt Palestin sebagai mempertahankan diri. Namun kronologi carta kematian menunjukkan sebaliknya.

untuk selanjutnya.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...