Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Friday, February 17, 2012

Gerakan murtad Tarik Sokongan Melalu Laman Sosial ... PAS DAN PKR PEMINAT SETIA

Apakah sisi gelap pemimpin PKR Selangor?

Hari ini Harian Metro mengeluarkan satu berita berani mati.




Pada pandangan orang biasa, nampak seperti apa yang dipaparkan oleh Metro adalah sesuatu perkara biasa.

Jika ianya biasa, kenapa berita ini keluar di Malaysian Insider?

Untuk makluman pembaca MyMassa, salah seorang editor Malaysian Insider adalah orang kuat Azmin Ali. MyMassa telah beberapa kali memecahkan tembelang anasir Azmin yang cuba spin berita di Malaysian Insider. Contohnya di sini (http://mymassa.blogspot.com/2012/02/identiti-musang-berbulu-babi-dalam.html).

Gerakan murtad beralih ke laman sosial, hina Islam secara terbuka

KUALA LUMPUR, 17 Feb — Gerakan memesongkan akidah umat Islam masih berlarutan, terbaru gerakan ini yang menggelarkan diri mereka kumpulan penyokong murtad di Malaysia dan Singapura menggunakan laman sosial Facebook bagi meraih sokongan masyarakat.

Dengan penubuhan kelab ini di Facebook ditambah pula penyertaan terbuka kepada mereka yang murtad di negara ini, pengendali laman sosial ini dikesan turut mempelawa mana-mana individu supaya menyumbangkan sokongan moral kepada golongan itu.

Memetik Harian Metro, gerakan itu juga terbuka mengemukakan objektif kumpulan berkenaan sebagai medium kepada sistem sokongan moral untuk golongan terbabit dengan perbincangan mengenai persoalan murtad di Malaysia, termasuk agama Islam serta bangsa Melayu.

Bagaimanapun, mereka yang memasuki laman berkenaan dan cuba berdakwah atau menentang perbuatan serta perbincangan ahli kelab yang menghina dan merendah-rendahkan agama Islam itu segera disekat daripada menjadi ahli.
baca seterusnya di sini:
http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/gerakan-murtad-beralih-ke-laman-sosial-hina-islam-secara-terbuka/

Jawapan kenapa Malaysian Insider memaparkan berita tersebut adalah kerana salah seorang musuh Azmin Ali telah menyokong Kelab Murtad tersebut.

Ini buktinya.

Faekah adalah orang kanan Wan Azizah dan kini menjadi pegawai kepada Khalid Ibrahim. Selagi ada Faekah dalam pentadbiran Selangor, selagi itu Azmin sukar untuk mendominasi pentadbiran walaupun dia adalah ketua PKR Selangor. Oleh itu, bagi Azmin, Faekah perlu dijatuhkan.


Mari kita tunggu episod seterusnya perang saudara dalam PKR. Nampaknya Azmin terlalu berkuasa sampai Zaid Ibrahim pun menyesal menentangnya dalam pemilihan parti yang lalu. Lepas ini, siapa pula tokoh yang akan cuba dipancung oleh Azmin?

*Kuasa Azmin dalam PKR melebihi Wan Azizah sebagai Presiden. Kalau Azizah merajuk, Anwar boleh buat rilek. Tapi kalau Azmin merajuk, tak keruan Anwar dibuatnya.

KLIK DI SINI UNTUK ARTIKEL SELANJUTNYA :

PANAS! Harian Metro Dedahkan Sisi Gelap Pemimpin Melayu PKR Di Selangor.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...