Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Sunday, February 12, 2012

"KHIANAT BUKU JINGGA ITU KHIANAT ISLAM!!" ?? biar betul

PARASIT PAS KATA MB KEDAH ULAMA JIJIK - "KHIANAT BUKU JINGGA ITU KHIANAT ISLAM!!"



"UMNO itu musuh Islam. Apa juga yang berlaku, haram setiap ahli bersalam, bertemu, bertentang mata apatah lagi menyokong walau satu isu pun yang dikeluarkan dari parti ini. Jika ada mana2 Pemimpin dan ahli yang dilihat bersama2 dengan Pemimpin UMNO dalam apa jua Majlis sekalipun, mereka bakal dipecat dengan bersalaman dengan Musuh Islam."






Inilah gambaran yang cuba ditafsirkan dan disemat dalam sanubari setiap ahli PAS. Parasit2 PAS bakal mendesak Ulama' PAS menfatwakan perkara ini dengan kadar segera. Beberapa keping gambar Pemimpin2 PAS Pro Ulama' yang dilihat mencurigakan akan disimpan dan dijadikan bahan bukti jika ada sebarang kenyataan bercanggah dengan perjanjian PAKATAN. Ini semua sebagai salah satu jalan paling mudah menyingkir MB Kedah Ustaz Azizan dari PAS. INGAT!! Bukan Piagam PAS akan tetapi Piagam PAKATAN yang sudah pastinya Buku Jingga.







Maknanya apa juga usaha bagi menaikkan rasa benci DAN mengaib setiap Pemimpin PAS yang membuat percanggahan dengan dasar PAKATAN itu digalakkan sama sekali. Ini adalah tekad PAS dalam memberi komitmen kepada kepimpinan Anwar Ibrahim.






Walhal mereka lupa Diktator Pakatan ini merupakan sisa UMNO yang pernah memandang PAS umpama anjing2 di tepi longkang 1 ketika dahulu. Menghina PAS lebih buruk dari Mahathir dengan menggunakan Ayat2 suci Al Qur'an sebagai alat putar belit memperlihatkan hati busuk perjuangan parti ini.




Sebarang kenyataan berkenaan soal Aqidah dilarang sama sekali. Apatah lagi mengeluarkan perkataan Murtad, itu dicegah. Atas sebab apa semua ini? Tak perlu banyak bertanya. Kerana di dalam Islam, penganut yang terlalu banyak bertanya mengenai hukum Allah boleh membawa kepada ketidakyakinan terhadap agama itu sendiri. Bijak berkata-kata mengelirukan. Itu Agama, bukan Parti Politik seperti PAS.




Ugutan ini juga satu penghinaan terhadap pencetus Kerajaan Perpaduan iaitu Presiden PAS sendiri Hadi Awang. Ya... Hadi Awang yang mengilhamkan dan mengarahkan proses Kerajaan Perpaduan itu berlaku. Presiden yang dijulang Tokoh Ulama' bakal menerima nasib seperti MB Kedah Ustaz Azizan yang kini sedang dahsyat ditikam luar dan dalam, dipromosi memperlihatkan beliau juga adalah Agen UMNO.





Siapa perangka operasi perlaksanaan? Mustafa Ali. Malah beliaulah individu yang mengajak Hasan Ali dan Ustaz Nasharuddin untuk bersama di barisan Presiden. Dia juga individu pertama yang membuat pertemuan bersama pemimpin UMNO.




Tidak timbul lagi sebenarnya isu ini. Apa rasional dan relevennya Kerajaan Perpaduan? Dan kenapa pula ianya dilihat salah? Kerana keputusan PRU12 tidak stabil. Dan Hadi Awang punyai hak pada ketika itu untuk berbincang dengan mana2 Parti Politik, Kerana Barisan Alternatif (BA) hanya melibatkan PAS dan PKR. DAP telah sekian lama meninggalkan parti itu.

Malah Lim Kit Siang tidak mengikhtiraf perlantikan Nizar sebagai MB pada hari perlantikan kerana dia sendiri mendakwa PAS bukan parti sekutu mereka. Bayangkan, pendirian DAP yang tegap dan mampu melunturkan perjuangan sehingga hari ini.




Seronok. Rasalah nikmat kemenangan DAP itu sampai kenyang. Kelak kamu sendiri bakal ditimpa bala kerana terus dan terus menggenggam pendirian mereka yang salah satu diantaranya adalah, tidak akan sama sekali melaksanakan bukan sekadar Hudud, akan tetapi apa jua Sistem Perundangan yang menyekat perkara2 mungkar yang menjadi amalan mereka. Waimah ianya mahu dilaksanakan di Negeri2 yang 100% umat Islam sekalipun, jangan cuba dibangkitkan. Kelak kamu bakal dipecat.





Jikalau tidak mahu dipecat, tarik semula kenyataan itu. Kenapa? Melanggar keputusan PAS samalah dengan melanggar Hukum Allah. Kerana PAS adalah parti yang menjulang kebesaran Allah. Jika tidak yakin dengan keputusan Parti, maka akidah kamulah yang dilihat sedang dipesongkan.

Melampau? Itulah realiti yang cuba ditanam dalam sanubari setiap Ahli PAS.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...