Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Tuesday, February 14, 2012

PRO ANWAR SUDAH MULA KECAM TUAN GURU NIK AZIZ .. LAH TAK SEHALUAN RUPANYA!!!!!

FUYOH! LAMAN PRO ANWAR SUDAH MULA KECAM NIK AZIZ LA!

AIDC dedahkan ada stu blog pencacai Pakatan Haram yang dok jilat Anwar kaw-kaw punya sampaikan blogger pakatan tu marahakan Nik Aziz dan PAS, aku letakkan keratan tu kat bawah ni, korang baca la apa yang ditulis tu.
Klik imej untuk bacaan lebih jelas!

Yang paling aku tak boleh belah, daslam blog dia ada gambar Anwar dengan perkataan 'PEMIMPIN PALING SUCI' Muahahahahahahaha
Aku kasi kepit gambar yang dipuja oleh blogger tu dengan gambar KESUCIAN ANWAR tu. Hik hik hik, sucinya kan? Apa nak jadi dengan orang melayu kita ni? Pasal si peliwat dan penzina serta pendokong Israel ni agama pun sanggup mereka langgar? Pergghhh!

Bibit-bibit perpecahan Pakatan yang tidak diredhai Allah sudah jelas kelihatan. Apa tindakan Anwar seteserusnya? To be or not to be?

Kalau Anwar tarik balik kenyataan, maka Yahudia akan marah dan hancurlah impian dia nak jadi PM! Kalau WSJ buat fitnah. maka Anwar kena saman WSJ, kalau tidak kita tahu memang itulah kenyataan Anwar sebenarnya. So, what is gonna be Anwar?

Sesiapa ynga masih meyokong Anwar, maka dengan ini kamu adalah pengkhianat ISLAM! Dia sokong Israel beb! Dia main belakang beb, dia main jalang beb. Kalau moral dia begitu sial dan mengalahkan jantan sundal, jangan cakap jawatan PM yang dikejarnya tu, tapi dia ni tak layak ketua pembangkang pun la!

Lagi satu yang aku tak sabar nak tengok sebenarnya ialah, kalau la Anwar buat bodoh dan tak nak layan tuntutan PAS ni, apa yang akan PAS buat seterusnya? Takkan nak diam je kot Pork Nick? Hadi, sampai bila nak sorok dalam kain bini hang je? Rasa-rasa korang la, apa tindakan PAS kalau Anwa tak ikut keputusan mereka ini?

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...