Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Friday, February 17, 2012

KJ NAK KENA NII ....hahaha DENGAN LIDAH TAK RASMI UMNO@BN

KJ Cari Pasal Dengan Papa Gomo

KJ

Khairy Jamaluddin Ketua Pemuda UMNO berbicara mengenai jentera Media Baru pada Program Media Social Award yang bermula semalam sehingga 19hb ini di PWTC Kuala Lumpur. KJ telah cari pasal nampaknya dengan Papa Gomo semalam. Bukan main dia serang Papa Gomo depan Khalayak ramai. Tak Patut beb......

Semalam hari pertama Program Media Social Award nama Papa Gomo disebut di program tersebut yang mana seorang pengamal media menyatakan akan keganasan Gomo dalam berblogg yang mana menjejaskan reputasi UMNO dan Barisan Nasional.

Bila masa pulak Gomo ni bawah Parol UMNO dan BN dalam meluahkan pendapat dalam dunia Cyber ni? Tang mana pulak Gomo ni dibayar ataupun dijaga oleh UMNO? Dah nama blogg pun GOMO memanglah suka BERGOMOL, Ha ha Ha.

Meh lihat Video dibawah ni sampai habis.



Tu día kenyataan Ketua Pemuda UMNO yang cukup jelas menyatakan bahawa Papa Gomo merupakan Blogger Bebas yang mana menyokong Kerajaan UMNO dan BN yang ada hari ini. Malah Ketua Pemuda UMNO juga turut mengakui yang Papa Gomo tidak boleh dikawal sepertimana Blogger Unit Media Baru UMNO (UMB) yang merupakan lidah rasmi media baru UMNO.

Gomo menyokong kenyataan KJ dalam apa yang beliau nyatakan diatas kerana kehadiran Gomo dalam media baru melalui Blogg ini bukan atas arahan mana mana pemimpin politik UMNO. Sejak 2008 Blogg Papa Gomo telah wujud yang mana turut bersama dalam wadah perjuangan ini rakan seangkatan yang lain dalam memastikan persaingan perang maya seimbang antara Pro Kerajaan dan Pro Pembangkang.


Gomo, Parpu Kari, RBF Online, GAP, Darul Ehsan Today, Medan Info Kita, The Flying Kick, Keris Putera, Waadat, Gelombang Wangsa Maju, Badut Rakyat, Malay Delima, Suara Lensa, Gelombang Rakyat, Sanggah Tok Janggut, Oyabun, Pas Beruk, AAKJ, dan juga ramai lagi merupakan pejuang yang tidak bernaung dibawah entiti UMNO mahupun Barisan Nasional. Tetapi kami adalah Blogger bebas yang menyokong Kerajaan UMNO, BN dalam memastikan rakyat mendapat kebenaran yang kami sampaikan.

Gomo harap dengan kenyataan dari Ketua Pemuda UMNO YB Khairy Jamaluddin sepertimana dalam video diatas memberikan gambaran jelas kepada rakyat semua bahawa kebebasan bersuara yang disampaikan oleh Blogger Blogger ini terutama dari Papa Gomo adalah datangnya dari kami.

Kebebasan Bersuara yang kami lakukan tidak harus disekat dan atas sebab itulah maka kami para Blogger Jalanan hari ini bebas mengkritik sesiapa sahaja demi KEPENTINGAN RAKYAT MALAYSIA.

Apa pun terima kasih kerana nama Papa Gomo menjadi Topik pada hari pertama Media Social Award. Ini membuktikan bahawa Blogg Papa Gomo merupakan sebuah Blogg yang amat berpengaruh dan ditakuti oleh pihak Pembangkang.

"Sukahatilah aku nak buat, bukan Blogg U"
- KJ nak kena ni....hahaha

Seterusnya lu orang baca kat sini :

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...