Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Sunday, February 12, 2012

" Anugerah Tuhan " VS " Anugerah Malapetaka "



Dato Ibrahim Ali mempersoalkan gelaran Anugerah Tuhan yang ditabalkan isterinya, Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail kepada suaminya, Datuk Seri Anwar Ibrahim.

…Berapa ramai orang yang merana, menderita, berkorban kerana mempertahankan manusia yang dikatakan Anugerah Tuhan oleh isterinya. Bukan Anugerah Tuhan, ini Anugerah Malapetaka bagi negara Malaysia.

Anugerah yang memusnahkan umat Islam, Melayu, dan juga agama Islam bagi negara kita Malaysia, kalau kita tengok tindak-tanduk politiknya sekarang ini. Jadi, semuanya ini adalah kesalahan beliau, kata Ibrahim yang juga rakan Anwar sejak dari tahun 70-an.

Ibrahim, Presiden PERKASA turut menegaskan PAS semakin tersasar dari matlamatnya, apabila berkiblatkan Anwar Ibrahim sehingga sanggup memecat ahlinya sendiri, Datuk Dr Hassan Ali.

Kalau dulu ketika Anwar dipecat UMNO, beliau memberi alasan dipecat kerana cuba mengislamisasi UMNO dari dalam. Adakah selepas tiada lagi bersama UMNO, Anwar membuktikan kata-katanya benar dengan meneruskan projek Islamisasi dalam PKR dan PAS ?


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...