Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Sunday, February 12, 2012

PANAS!! PENYOKONG PAS KECEWA DENGAN PENGAKUAN USTAZ AZHAR IDRUS INI!! SAYA BUKAN AHLI PAS... TIDAK PERNAH JADI PAS ..


“Saya bukan ahli PAS. Memang, selama ini ramai orang ingat (anggap) saya ahli PAS. Kita berjemaah tapi saya tidak masuk mana-mana parti politik,” kata beliau ketika ditanya wartawan. “Tidak. Saya tidak akan bertanding sebagai calon PAS pada pilihan raya akan datang. Saya akan terus buat kerja yang saya sedang buat sekarang (berdakwah) sampai mati,”-Ustaz Azhar Idrus.

psssst: Penyokong pas yang kemaruk kat ustaz Azhar ni sangat la sedih sebab dia tak minat masuk pas!!

2 comments:

  1. Itu yg terbaik jadi UIA bolih maki kiri-kanan

    ReplyDelete
  2. UMNO = itu Pati untuk penyatuan orang2 MELAYU yang beragama Islam.
    MCA = itu wakil untuk orang cina
    MIC = itu pati untuk orang India.

    UMNO ITU bukan pati Najib atau Muhidin saja ia untuk masyarakat Melayu keseluruhnya.Aku tak pahamlah orang melayu banyak yang menentangnya dari dulu.Aku percaya banyak orang Melayu sekarang keliru dengan perkataan UMNO itu. Mereka pikir pati itu untuk Najib dan ahlinya sahaja. Buka Mata kamu orang Melayu seluruhnya BESAR-BESAR. UMNO pati mewakili untung nasib masyarakat orang Melayu . SEKARANG KEMBALILAH KITA KEPADA UMNO semoga bangsa kita menjadi semakin kuat,maju dan dihormati .Hentikan membenci pati memperjuangkan hak dan kelangsungan anak cucu kita. Ayuh semua bangsa ku kembali semula kepangkuan UMNO. Sokong dan menangkanlahnya bersama-sama………..Takbir. Amin

    lantas kenapa kau orang benci sangat dengan pati PENYATUAN MELAYU ISLAM.

    hentilan persengketaan kita umat melayu dan berpadulah di bawah UMNO.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...