Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Wednesday, February 29, 2012

PAPA GOMO : USTAZ BADRULAMIN DINASIHATKAN BERHENTI SEGALA KEGIATAN POLITIK DAN TUMPUKAN PADA TAZKIRAH ... JIKA TIDAK MALU BESAR

Ostaz Badrul Amin Diminta Berundur Segera Sebelum Seluruh Keluarga Mendapat Aib






Sayang Keluarga Dan Jangan Mereka
Mendapat Aib Akibat Perbuatan Anda

Artikel ini khas buat Badrul Amin Penasihat Agama Islam kepada Menteri Besar Selangor.

Terlebih dahulu Gomo nak ingatkan kepada para jentera Pembangkang PAS,DAP dan PKR untuk bersiap sedia jika selepas ini Musibat yang lebih besar akan melanda anda semua jika terus menyokong Badrul Amin yang ditangkap Khalwat,

Badrul Amin, tidak perlulah Gomo bercakap banyak dalam artikel ini namun sebagai ingatan dan desakan agar anda bersara dari aktiviti politik dengan melepaskan semua jawatan yang ada sama ada didalam parti mahupun Kerajaan Selangor.

Tertangkap nya anda pada pagi itu bersama isteri Cikgu Faizal bukan sekadar satu cerita semata mata kerana jika anda sedar waktu kejadian terdapat rakaman yang dilakukan keatas anda. Rakaman yang sungguh mengaibkan apabila ianya terdedah kelak.

Sebagai seorang yang sering berkopiah dan mengadakan ceramah ugama adalah wajar sekiranya Badrul Amin sedar akan Dosa yang beliau lakukan selama 2 malam bersama Wanita isteri Orang itu. Dosa yang besar dan tentunya berat untuk beliau tanggung.

Sekarang ini isu Khalwat berlegar legar hanya melalui kenyataan Jabatan Agama Islam Pahang dan beberapa saksi termasuk pekerja Hotel sahaja. Dan dengan ini pun Badrul Amin sudah berkira kira untuk bercuti dan semalam melantik peguam yang kononya nak menyaman akhbar dan Blogger yang membuat Fitnah.


Cukup lah Badrul Amin, Cukup setakat disini sahaja penafian anda kerana Gomo serta rakan yang lain tidak mahu mengeluarkan Gambar dan video yang tidak sepatutnya sewaktu anda ditangkap pada pagi itu.

Anda mempunyai dua orang isteri dan adalah lebih elok untuk tidak terus menjatuhkan air muka mereka berdua dan juga anak anak anda gara gara Gambar dan paparan Video pada pagi kejadian.

Buat Badrul Amin, ini pesanan ikhlas dari Gomo yang mewakili rakan Blogger yang lain. Berhenti sekarang sebelum diaibkan dengan lebih dasyat lagi. Anda bukan Anwar Ibrahim yang mampu berpura pura. Jangan bertindak seperti Anwar Ibrahim kerana anda sendiri telah pun MENGAKUI bahawa Wanita Isteri orang itu ada bersama dengan anda.

Buat para pemimpin Pakatan adalah dinasihatkan anda untuk bersedia dengan Cemuhan yang mendatang jika Badrul Amin tidak meletakkan jawatan yang ada didalam parti mahupun Kerajaan Negeri. Pekara buruk pastinya akan berlaku dengan amat dasyat sama sekali.

Psssttt... Gambar dan rakaman video beliau ditangkap khalwat bakal mengaibkan beliau, isteri dan anak anak


Sayangi Keluarga Anda Badrul Amin

Baca selanjutnya di :

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...