Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Tuesday, February 28, 2012

KES KHALWAT BADRUL AMIN : 'SAYA JUMPA USTAZ DI HOTEL LUAH PERASAAN!!" - WANITA KHALWAT TEKAD CERAI SUAMI!!

VIDEO KES KHALWAT BADRUL AMIN PKR TERSEBAR...

Di bawah adalah kenyataan penuh dan soalan-soalan panas yang ditanyakan kepada Ustaz PKR Badrulamin sejurus selepas keluar daripada bangunan JAIP.

Badrulamin ditangkap berkhalwat dengan isteri orang dan kejadian itu telah menjatuhkan imej ustaz PKR dan parti PKR keseluruhannya.


Di antaranya ialah alasan lawak Badrul Amin yang tidak mahu membuat laporan polis kerana diri beliau yang pemaaf dan bergelar ustaz!

Ahli politik PKR ini sebelum ini terkenal dengan mulut celupar dan kurang ajar semasa berceramah.

Beliau juga didakwa memukul isteri di depan anak sendiri sebelum ini. Inikah yang dipanggil pemaaf?

Yang lebih kelakarnya ialah apabila peguam Badrulamin mahu pihak hotel pula yang membuat laporan polis! Jika benar 'Badrulamin seorang pemaaf', beliau sepatutnya menasihatkan pihak hotel supaya tidak memanjangkan kes dengan membuat laporan polis! Tetapi tidak!

Lihat video di bawah :


'SAYA JUMPA USTAZ DI HOTEL LUAH PERASAAN!!" - WANITA KHALWAT TEKAD CERAI SUAMI!!




“Saya pergi menemui Ustaz Badrolamin atas tujuan krisis rumahtangga saya dan suami, bersama anak saya yang berusia dua tahun. Saya dah tak sanggup lagi."

Itu penjelasan Wanita yang didakwa berkhalwat bersama Pemimpin Tertinggi PKR Dr. Badrolamin. Sungguhpun mengakui berjumpa, akan tetapi wanita ini tegas menafikan tuduhan mereka berdua telah berkhalwat.

Wanita ini seolah2 'lupa' Dr. Badrolamin sudah beristeri. 2 isteri. Wanita ini walaupun mendakwa akrab dengan Ketua Penerangan Kerajaan Negeri Selangor itu, tidak ada sebab untuk wanita ini menemui dalam kawasan sebuah hotel yang sememangnya bakal menimbulkan syak wasangka.




Malah salah seorang Pimpinan PAS Negeri Pahang mendakwa agak musykil jika seorang bergelar Ustaz boleh menemui wanita yang bukan muhrim dalam situasi ketiadaan 2 isteri disisinya. Dr. Badrolamin tahu tatasusila bersama bukan Muhrim dalam apa jua sekalipun, tidak akan sama sekali berdua2an.

Khalwat bukan sahaja merangkumi 2 individu bukan muhrim di dalam bilik semata2. Akan tetapi jika kawasan tersebut bukan tempat awam dan dalam keadaan sunyi, ia juga merupakan salah satu bentuk Khalwat.


Wanita ini juga semasa di perkarangan mahkamah secara drastik tuntut penceraian dilihat panik, berkelakuan seolah2 bersalah, melarikan diri dan agak tidak tenang.

Wanita tersebut yang juga merupakan kakitangan di Kolej Komuniti Rompin berusia 28 tahun itu ke mahkamah semalam, bagi sebutan kesnya di hadapan Hakim Syarie, Abu Kasim Pilus, kira-kira jam 11.15 pagi, sebelum keluar semula kira-kira 10 minit selepas memberi keterangan.

Beliau hadir seorang diri di Mahkamah Rendah Syariah Rompin pada jam 9 pagi semalam. Beliau ke sana bagi proses tuntutan penceraian terhadap suaminya.


Ketika ditanya adakah punca dia menuntut cerai disebabkan sikap suaminya, wanita itu enggan mengulas dan mahu isu berkenaan diselesaikan di mahkamah nanti.

Penemuan Saintifik Disebalik Khalwat Pasangan Bukan Mahram

Penemuan saintifik disebalik kejadian Ustaz Badrol ngentot isteri orang di sebuah bilik jam 3 pagi.Sebab itulah Nabi Muhammad S.A.W mengharamkan khalwat.


Larangan untuk tidak berkhalwat (berdua-duaan) antara seorang lelaki dan wanita yang bukan mahram selama ini dipatuhi seorang mukmin sebagai ketaatan kepada Allah dan Rasul-Nya. Tapi, jarang dari kita yang mengetahui sebab ilmiah disebalik perintah itu.


Kenapa hal tersebut dilarang dan dianggap berbahaya oleh syariat Islam? Bahagian tubuh kita yang mana yang ternyata berpengaruh terhadap keadaan khalwat itu?Baru-baru ini, satu kajian membuktikan bahaya berkhalwat tersebut.Para penyelidik di Universiti Valencia menegaskan bahawa seorang yang berkhalwat dengan wanita menjadi daya tarikan yang akan menyebabkan kenaikan sekresi hormon kortisol. Kortisol adalah hormon yang bertanggung jawab terjadinya stres dalam badan. .

“Cukuplah anda duduk selama lima minit dengan seorang wanita. Anda akan mempunyai perkadaran tinggi dalam peningkatan hormon tersebut,” inilah penemuan kajian saintifik baru-baru ini yang disiarkan di dalam Daily Telegraph!


Para saintis mengatakan bahawa hormon kortisol sangat penting bagi tubuh dan berguna untuk prestasi tubuh tetapi dengan syarat mampu meningkatkan perkadaran yang rendah, tetapi jika meningkat hormon dalam tubuh dan berulang terus proses tersebut, maka yang demikian boleh menyebabkan penyakit serius seperti penyakit jantung dan tekanan darah tinggi dan mengakibatkan diabetes dan penyakit lain yang mungkin meningkatkan nafsu seksual.
Bentuk yang menyerupai alat proses hormon kajian tersebut berkata bahawa stres yang tinggi hanya berlaku ketika seorang lelaki berkhalwat dengan wanita asing (bukan mahram), dan stres tersebut akan terus meningkat pada masa wanitanya memiliki daya tarikan lebih besar! . Tetapi hanya berlaku ketika bersendirian dengan seorang lelaki dan seorang wanita bukan mahram.


Para penyelidik mengatakan bahawa lelaki ketika ada perempuan asing disisinya, dirinya dapat membayangkan bagaimana membina hubungan dengannya (jika tidak emosional).-badarkhubro


Read more: http://www.pisau.net/2012/02/penemuan-saintifik-disebalik-khalwat.html#ixzz1nilu23Zr

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...