Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Monday, February 27, 2012

CEMARKAN IMEJ JAIP , CEMARKAN IMEJ SUAMI WANITA ITU , CEMARKAN IMEJ SAKSI ( JIKA ADA) UNTUK SAVE USTAZ BADRULAMIN.... TAPI KETENTUAN ALLAH PASTI!!!

AGENDA PUAK PEMBANGKANG UNTUK MENYELAMATKAN USTAZ BADRULMIN DALAM SEBUAH BLOG PEMBANGKANG AMAT MENGHINAKAN SEKALI ... MEREKA MERANCANG SESUATU YG HINA UNTUK MENYELAMATKAN USTAZ BADRULAMIN SEBELUM KESAHIHAN KES KHALWAT INI ...

ANTARA TINDAKAN SAVE BADRUL :

SEBELUM CERITE INI MENJADI SAHIH. APA PERLU KITA BUAT

1. CEMARKAN IMEJ JAIP
2. CEMARKAN IMEJ SUAMI WANITA ITU
3. CEMARKAN IMEJ SAKSI ( JIKA ADA)




Hahahaha lawak gila puak pencacai ni. Sanggup tanggung dosa sebab nak jaga air muka pakatan. Gila kentang hahaha.

Sumber klik sini

JAIP nafi fitnah Badrul Amin bahawa khalwatnya satu komplot !

Jabatan Agama Islam Pahang (JAIP) menafikan dakwaan Ahli Majlis Pimpinan Tertinggi Parti Keadilan Rakyat (PKR), Dr. Badrulamin Bahron yang ditangkap khalwat semalam bahawa tangkapan itu adalah 'komplot terancang' daripada pejabat agama itu.

Timbalan Pengarahnya, Datuk Mohd. Ghazali Abd. Aziz menegaskan, tindakan tersebut dibuat atas aduan daripada suami wanita terbabit yang menghubungi penguat kuasa JAIP supaya datang ke hotel itu kerana didapati isterinya bersama dengan lelaki lain.

"JAIP tidak pernah merancang atau berkomplot untuk membuat tangkapan terhadap kedua-dua individu terbabit.


"Lagipun sebarang tangkapan dibuat atas aduan orang ramai. Perkara seperti merancang atau komplot tidak pernah terjadi dalam tangkapan sebelum ini kerana JAIP mempunyai prosedur yang ditetapkan," katanya kepada Utusan.

Baca selanjutnya - Pejuang Bangsa

Apakah perasaan seorang suami yang mendapati isterinya berada didalam sebuah bilik hotel bersama lelaki lain, apabila disuruh buka pintu mereka enggan…? Pintu gagal dibuka sepenuhnya kerana dihalang rantai dan didapati keadaan bilik gelap…

Wajarkah tindakan membelasah Badrul Amin sebagai pengajaran supaya jangan ganggu rumahtangga orang dan jangan cuba nak main dengan bini orang…?

Baca selanjutnya kisah ini di

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...