Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Wednesday, February 29, 2012

Hotel Nafi 20 Lelaki Samseng Masuk Melalui Rakaman CCTV TAPI UMNO Perangkap Badrul Amin Khalwat bersama Isteri orang?

Hotel Nafi 20 Lelaki Samseng Masuk Melalui Rakaman CCTV - Bukti Badrul Amin Menipu Lagi


Kosmo Rabu 20.2.2012 halaman muka depan dan halaman kedua, menyiarkan kenyataan hotel lokasi Badrul Amin ditahan menafikan ada rakaman cctv mengandungi kelibat 20 orang yang didakwa Badrul Amin telah memukul beliau.


Penjelasan itu juga sama dengan analisa setengah pihak yang pelik dengan tindakan Badrul Amin, tidak membuat laporan polis atas dakwaan dipukul.


Begitu juga tidak nampak sebarang kecederaan pada diri beliau jika benar serangan tersebut berlaku. Jelas bahawa fakta sebenar cuba dipusing dengan dakwaan beliau difitnah walhal ia kelihatan sangat meragukan sejak mula cerita ini berkumandang di alam maya.


Semalam Tengku Mahkota Pahang juga cuba dikaitkan oleh Badrul Amin,akan mencemar duli mahu campur tangan kes ini walhal ia tidak benar sama sekali. Nampak permainan kotor beliau sehingga sanggup mengguna nama VVIP seperti Tengku Mahkota untuk melepaskan dirinya!


Mungkin harapan Badrul Amin agar kesalahan seperti itu tidak akan dijadikan isu, seperti kes Anwar Ibrahim yang jelas telah tersebar video beliau bersama Chna-doll.


Tetapi Pakatan nampaknya tidak mahu mengambil tindakan ke atas Anwar walau sehari untuk berundur, agar siasatan berjaya dibuat. Mungkin kerana mereka sudah pasti akan dihentam jika berbuat demikian kepada Ketua Pembangkang tersebut.


Kes Badrol Amin sudah tentu menampakkan kegagalan sistem yang wujud dalam PKR dimana Anwar dibiarkan tanpa berehat meskipun disumpah laknat oleh Saiful Bukhari untuk membenarkan kejadian tersebut.Manakala orang lain seperti Badrul Amin diberi cuti sebulan dan direhatkan.


Untuk itu panglima cadangkan PKR ditukar kepada Parti Kezaliman Rakyat selain nama " Pakat Keluar Ramai-ramai " agar sesuai dengan tindakan mereka yahg sering menyalahkan orang lain jika ditimpa masalah bukannya diri sendiri.


Itulah kezaliman dan itulah pakaian pemimpin PKR dari dulu hingga sekarang!


Maka tolaklah Pakatan dan undilah BN demi kejayaan berpanjangan dunia hingga akhirat.

UMNO Perangkap Badrul Amin Dol-Khalwati untuk 'main' bersama Isteri orang?



Setiausaha Agung UMNO, Datuk Seri Tengku Adnan Tengku Mansor membidas pakatan pembangkang yang seringkali menuduh Barisan Nasional (BN) dan UMNO atas apa saja kesalahan atau kesulitan yang dilakukan oleh mereka.

Tegasnya, UMNO adalah parti yang mempunyai landasan jelas dari dulu, kini dan selamanya dan tidak akan melakukan pelbagai perkara sebagaimana tuduhan daripada mereka.

"Kalau betul itu adalah perbuatan orang BN/UMNO buatlah laporan polis. Ini perkara yang tak masuk akal dan sengaja diada-adakan kerana nak tunjukkan kononnya UMNO ini adalah pertubuhan yang tidak berguna," katanya.

Sebelum ini, Setiausaha Agung DAP yang juga Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng melemparkan tuduhan ke atas UMNO ekoran berlakunya kekacauan semasa Perhimpunan Hijau 2.0 di Padang Kota Lama, Pulau Pinang.

"Ceramah pembangkang di Sembrong gagal pun tuduh BN/UMNO, Badrul Amin kena tangkap khalwat pun tuduh BN/UMNO juga... mana ada kena mengena dengan kita, mereka yang nak buat jadi tanggunglah apa yang berlaku. Bukan UMNO yang suruh dia pakai towel sebagaimana yang diperkatakan oleh mereka," tegasnya.

Lagi http://umno-online.com/?p=55905

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...