Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Tuesday, February 28, 2012

KES KHALWAT JADI PERTARUNGAN ANTARA USTAZ BADRULAMIN + TENGKU MAHKOTA PAHANG VS JAIP+UMNO+20 GENGTER+SUAMI MALANG. DI MANA RAKAN2 USTAZ PADA MALAM ITU

PERSOALAN YANG PERLUKAN JAWAPAN SEMASA KES KHALWAT DIDAKWA BERLAKU .. TAK KAN TAK ADA KEPIMPINAN PKR LAIN DI HOTEL TERSEBUT YANG BOLEH MENERANGKAN KEJADIAN SEBENAR DAN SETERUSNYA MEMBUAT SURAT AKUAN BERSUMPAH UNTUK MEMBUKTIKAN KES TERSEBUT TIDAK BERLAKU. YG WL@M HERAN SEJAK TERBONGKARNYA KES TERSEBUT HANYA USTAZ BADRULAMIN DAN WANITA ITU SAHAJA YG MENYATAKAN INI SATU PERANGKAP. MANA RAKAN2 USTAZ BADRULAMIN YG TINGGAL BERSAMA2 DI HOTEL TERSEBUT PADA MALAM ITU

Pihak Istana akan campurtangan kes khalwat Badrul Amin?


Pengarah Penerangan kerajaan Selangor Dr Badrulamin Bahron mendakwa, beliau dimaklumkan bahawa Tengku Mahkota Pahang mungkin mencemar duli dan campur tangan dalam isu tuduhan khalwat yang dilemparkan terhadap dirinya.

Katanya, kes berkenaan mendapat perhatian Tengku Mahkota yang didakwa mengenalinya secara peribadi.

"Hari ini baginda mengarahkan orang kanannya bertemu saya untuk mendengar versi saya terhadap insiden itu dan berbincang dengan peguam saya.

"Gambaran yang diberikan, terdapat kemungkinan yang tinggi Tengku Mahkota campur tangan dalam kes ini untuk menghentikan kerja kotor Umno yang tidak pernah berhenti menyerang, menyerang dan terus menyerang," kata Badrulamin.

JAIP Sabtu lalu dilapor menangkap "seorang pemimpin PKR" kerana disyaki berkhalwat dengan wanita berstatus isteri orang di sebuah hotel di Kuantan.

Badrulamin - yang dinamakan di blog-blog - bagaimanapun menafikan dakwaan itu dan beranggapan kejadian itu tindakan terancang untuk memerangkap dan mengaibkannya.

Pada ceramah sulungnya di pentas Seremban selepas didakwa berkhalwat, Badrulamin juga malam tadi diiringi isterinya.
Bercakap di hadapan kira-kira 500 penyokong Pakatan Rakyat, beliau juga mendakwa pembantunya di Kuala Lumpur mendapat ugutan supaya bersedia menjadi saksi bagi memburukkannya.

Sehubungan itu, katanya, beliau akan membuat laporan polis berhubung isu itu hari ini.
Semalam, dalam kenyataan akhbarnya, Badrulamin juga berkata beliau khuatir kes itu akan dijadikan permainan politik kotor oleh Umno.

Dakwanya, selain pemandunya diugut, beliau juga diberitahu oleh ayah kepada wanita yang dituduh berkhalwat dengannya itu bahawa seorang ahli parlimen Pahang yang sekarang bertugas di luar negara ada meminta nombor telefon suami wanita berkenaan melalui ketua kampung di situ.

JOM LAYAN VIDEO DI BAWAH ..... LAWAK KESAH SUAMI CURANG + ISTERI CURANG KENA BELASAH






REPORTS DAN BUAT AKUAN BERSUMPAH AGAR SAMSENG2 ITU DITANGKAP DAN DEDAHKAN PERANAN UMNO DALAM KES INI. KALAU TAK BUAT LAPORAN ,INI SATU PENIPUAN DAN FITNAH KEPADA UMNO. TUDUH FITNAH UMNO TAPI TAK PERLU WAT LAPORAN .... DAN SETAKAT INI TIADA TINDAKAN DIBUAT UTK MENGHUKUM UMNO PAHANG YG MELAKUKAN PERANGKAP TERSEBUT. USTAZ BADRULAMIN MESTI BUAT LAPORAN SEGERA ... INI BAB MARUAH DIRI,KELUARGA DAN AGAMA. BUKTIK AN SEGERA TENTANG KONSPIRASI UMNO TERHADAP KES KHALWAT USTAZ BADRULAMIN ... JANGAN HANYA BERGEGAR SEMASA CERAMAH KUTUK ORANG LAIN. DIRI SENDIRI KENA FITNAH BUATLAH TINDAKAN YG WARAS DAN SETERUSNYA BUKTIKAN DI MAHKAMAH ,,, BARULAH DINAMAKAN USTAZ YANG BERANI KERANA BENAR.



Bukan main garang lagi kebiadapan si harami ni memaki dan mengatakan akan saat kematian sesat Mufti Perak! Tapi kenapa pulak hilang semua kebiadapan dan semangat kurang ajar harami ni dalam video yang pertama di atas?

Kita boleh kenal muka orang salah dan muka orang benar kan???

Lu Fikir La Sendiri!!!

Sebelum ini, Badrul mendakwa bahawa penangkapannya bersama isteri orang adalah konspirasi Umno.

Zatiiwani sanggup menempuh perjalanan sejauh 150km Rompin-Kuantan, hanya memastikan konspirasi Umno berjaya? demikianlah secara tidak langsung dakwaan Badrul.

Badrul siap menempah bilik suite, seolah2 berbulan madu... Badrul Badrul, apa kah alibi anda rakyat boleh terima.

Semalam Badrul dan Zatiiwani telah hadir di pejabat JAIP, Kuantan.

Dalam perkembangan lain, Zatiiwani yang ditangkap berkhalwat dengan Badrul, telah memfailkan cerai daripada suaminya.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...