Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Thursday, September 22, 2011

Anwar Ibrahim Bercakap Soal Moral ? Video Seks Baru Ni Macam Mana?

Anwar Ibrahim Mengaku Tuduhan Gomo Benar Belaka !

Thursday, September 22, 2011


Rakaman Video Baru Yang Mana
Pelakunya Adalah Anwar Ibrahim

Anwar Ibrahim bercakap soal moral, arak, soal judi, maksiat, kezaliman, fitnah atau mengaibkan orang. Tetapi beliau sendiri lupa bahawa itu semua adalah permainan Anwar Ibrahim sendiri dalam kehidupan sehariannya selama ini.

MORAL - Betapa rosak nya Moral Anwar Ibrahim yang jelas melakukan hubungan SEKS bersama Pelacur China malah beliau juga merupakan orang yang Meliwat Saiful Bukhari Azlan.

ARAK - Anwar Ibrahim bercakap soal arak walhal beliau tahu dimana dan dengan siapa beliau bersama meneguk arak. Apa bab ni Anwar Ibrahim tidak mahu heret Zaid Ibrahim?

JUDI - Setiap hari Anwar Ibrahim memperjudikan Nasib Agama Bangsa dan negara semata mata untuk kuasa politik beliau dan cita citanya menjadi Perdana Menteri. Sampaikan 16 Sept pun Anwar Ibrahim sanggup perjudikan negara.



MAKSIAT - Sudah terang lagi bersuluh Maksiat berlaku setiap hari kehidupan Anwar Ibrahim.


KEZALIMAN - Siapa yang Zalim wahai Anwar Ibrahim? Semasa anda Timbalan perdana Menteri berapa ramai yang anda sumbat dalam Lokap kerana mendedahkan skandal Seks Liwat anda? Berapa ramai Polis dikerahkan untuk menzalimi mereka yang tidak berdosa kerana mengetahui anda pengamal Homoseksual?

FITNAH - Setiap hari Fitnah yang dilemparkan ke atas Dato Seri najib dan Datin Seri Rosmah Mansur tidak putus putus dari mulut anda. Setiap hari Twiiter dan Facebook anda mengeluarkan kenyataan Menfitnah D.S. Najib dan D.S.Rosmah. Apa yang anda tak pernah Fitnah wahai Anwar Ibrahim?



MENGAIBKAN ORANG - YA BETUL!!! Memang kami MENGAIBKAN Anda wahai Dato Seri Anwar Ibrahim. Kenapa kami dedahkan aib anda? Kerana anda bercita cita menjadi Perdana Menteri Malaysia. Cita cita yang mana jika ianya terlaksana akan membawa padah kepada seluruh rakyat Malaysia.


Kami tidak mahu seorang Perdana Menteri yang merupakan Pengamal Homoseksual dan juga kaki Pelacur. Kami tidak mahu Malaysia ditimpa bala akibat dari kesilapan kami memilih anda menjadi Pemimpin.

Dosa mengaibkan anda biar Allah SWT yang tentukan kerana pada kami apa yang dilakukan ini adalah Jihad kami dalam memastikan Kemungkaran dapat dihapuskan apatah lagi jika seseorang itu orang yang semacam anda yang boleh melakukan apa sahaja dalam mendapatkan kuasa.

Namun demikian, jika benar kami telah mengaibkan anda wahai Dato Seri Anwar Ibrahim maka dipinta sangat agar anda membuat Laporan Polis akan anda diaibkan dan juga melakukan tindakan SAMAN ke atas kami kerana mengaibkan anda dalam rakaman Video Seks.




Menjadi satu kewajipan bagi anda Dato Seri Anwar Bin Ibrahim untuk membersihkan nama anda dalam hal ini. Sampai bila anda hendak duduk diam membisu?


Psssttt....Kalau kami salah maka kami tanggung akibatnya tetapi bagaimana dengan si pelaku?





DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...